به نظر می‌رسد اپل قصد دارد از خودروی برقی Apple Car دو سال زودتر از موعد رسمی یعنی در سه ماهه سوم سال 2021 رونمایی کند.
کد خبر: ۱۲۹۷۰۲۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک، Apple Car ممکن است به زودی وارد بازار شود، زیرا گزارش‌های جدید حاکی از آن است که خودروی الکتریکی این شرکت که برای مدت‌ها در اخبار تکنولوژی به گوش می‌رسید احتمالاً در سه ماهه سوم سال 2021، دو سال زودتر از برنامه‌ریزی‌های قبلی به بازار عرضه می شود.
 
امکان رونماییApple Car در سال 2021+عکس

طبق گزارش EconomicDailyNews مستقر در تایوان، اپل ممکن است اولین خودروی خود را سال آینده وارد بازار کند.MacRumors ادعا می‌کند که تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تایوانی در حال آماده‌سازی برای افزایش تولید قطعات ”Apple Car” از سه ماهه دوم سال آینده هستند. ظاهراً این شرکت قبلاً آزمایش ده‌ها نمونه اولیه در جاده کالیفرنیای آمریکا را آغاز کرده‌اند.
در سال 2017، اپل از موسسه DMV کالیفرنیا، مجوز آزمایش اتومبیل‌های خودران را دریافت کرده است. این آزمایش‌ها اولین بار برای فناوری LiDAR این کمپانی در SUV مارک دیگری مشاهده شد. در حالی که گزار‌ش‌های مختلف تاریخ راه اندازی Apple Car را در حدود سال‌های 2023 و 2025 پیش‌بینی می‌کرد، آخرین گزارش ادعا می‌کند این خودروی برقی احتمالا در سال آینده میلادی به لازار عرضه شود. 
 
امکان رونماییApple Car در سال 2021+عکس

یکی از مدیرهای شرکت‌های تامین‌کننده قطعات Apple Car اظهار داشت که اپل رونمایی از این خودرو را در سپتامبر 2021 برنامه‌ریزی کرده است، اگرچه این گزارش هنوز به طور رسمی تأیید نشده است، پس باید این احتمال را با کمی شک و تردید قبول کنیم. البته تغییر برنامه و رونمایی زودهنگام با توجه به تاخیر افتادن باقی برنامه‌های شرکت به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا بسیار بعید است. بنابراین برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید، زیرا در این زمینه به روزرسانی های بیشتری ارائه خواهیم کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها