یک جامعه چند نژادی است که به اشتراک گذاری و توسعه بهترین شیوه ها برای تربیت و مراقبت از کودکان ، همه بچه ها ، در زمینه نژاد اختصاص دارد. ما برای ایجاد این نکات برای جوامع خود با سازمانی تحول آفرین چند فرهنگی متشکل از بیش از یک میلیون عضو که برای افزایش امنیت اقتصادی خانواده تلاش می کنند مشارکت کردیم.
کد خبر: ۱۲۹۳۳۳۹

به گزارش جام جم آنلاین ،آنها برای کمک به والدین از هر زمینه ای طراحی شده اند تا با بلند کردن فعالیت های مناسب سن که می توانند به راحتی در زندگی روزمره شما بگنجانند ، کودکان را در مورد نژاد زود هنگام و اغلب با آنها صحبت و راهنمایی کنند. امیدواریم این نکات از خانواده های متعهد به ایجاد مدارا ، برابری نژادی و فرهنگ اجتماعی که در آن همه بچه ها و خانواده ها می توانند رشد کنند ، پشتیبانی بسیار لازم باشد!

1) زود شروع کنید.

در 6 ماهگی نوزادان تفاوت های نژادی را مشاهده می کنند. در 4 سالگی ، کودکان علائم تعصب نژادی را نشان می دهند.

به کودک خود بگویید که کاملاً خوب است که رنگ پوست را ببینید و در مورد نژاد صحبت کنید. شروع کنید در مورد اینکه معنی تفاوت نژادی چیست و چه معنایی ندارد.

2) کودک خود را تشویق کنید.

فرزندتان را به سوال بپرسید ، مشاهدات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و با احترام نسبت به نژاد کنجکاو شوید.

کودک خود را در معرض فرصت های مختلف فرهنگی قرار دهید - به عنوان مثال عکس ، فیلم ، کتاب یا رویدادهای فرهنگی - و در مورد این تجربه بحث کنید.

برای صحبت با کودک ما لازم نیست که یک متخصص نژاد باشید. درمورد آنچه نمی دانید صادق باشید و با کودک خود برای یافتن اطلاعات دقیق کار کنید.

3) مراقب باشید.

آنچه بچه ها از ما می شنوند کمتر از آنچه می بینند انجام می دهیم مهم است.

شما برای فرزند خود الگویی هستید. آنچه شما می گویید مهم است ، اما آنچه انجام می دهید - به عنوان مثال تنوع حلقه دوستی شما - احتمالاً تأثیر بیشتری خواهد داشت.

اگر فرزند شما در مدرسه متنوعی حضور ندارد ، در نظر داشته باشید كه او را در یك مدرسه یا فعالیتهای آخر هفته مانند لیگ های ورزشی كه در صورت توانایی متنوع هستند ، ثبت نام كنید. کتاب ها و اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که شامل افراد از نژادها و قومیت های مختلف باشد. از موزه های دارای نمایشگاه هایی درباره طیف وسیعی از فرهنگ ها و ادیان بازدید کنید.

4) با تعصب خود روبرو شوید و بدانید.

به فرزندتان اجازه دهید ببیند شما تصدیق می کند و با تعصبات خود روبرو می شود.

کمتر ممکن است تعصبی را که شناسایی می کنیم و برای رفع آن تلاش می کنیم ، منتقل کنیم.

به کودک خود مثالی از تعصب ، نژادی یا غیر آن را که نگه دارید یا نگه داشته اید ، ارائه دهید. با کودک خود کارهایی را که برای مقابله و غلبه بر این تعصب انجام می دهید ، به اشتراک بگذارید.

5) خود را بشناسید و دوست داشته باشید.

در مورد تاریخچه ها و تجربیات گروه های نژادی ، قومی و فرهنگی که خود و خانواده تان با آنها شناخته اید صحبت کنید. در مورد مشارکت آنها صحبت کنید و قسمتهای کمتر چاپلوس آن تاریخ را نیز تصدیق کنید.

درباره چالش هایی که خانواده شما (والدین ، ​​خاله ها و عموهای فرزندتان ، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و مادربزرگ های بزرگ و دیگران) با آنها روبرو شده و از آنها عبور می کنید ، داستان بگویید.

6) توسعه سواد فرهنگی نژادی.

با یادگیری و احترام به دیگران ، سواد فرهنگی نژادی را توسعه دهید.

در مورد تاریخچه و تجربیات گروههایی که آفریقایی آمریکایی ، لاتین ، آمریکایی آسیایی ، بومی آمریکایی و سفیدپوست می نامیم ، مطالعه و گفتگو کنید.

مطمئن باشید فرزند شما می فهمد که هر گروه نژادی و قومی شامل افرادی است که چیزهای مختلفی را باور دارند و به طرق مختلف رفتار می کنند. در گروههای نژادی به همان اندازه تنوع وجود دارد.

7) صادق باشید.

در مورد تعصب و ستم با شیوه های مناسب سن با کودک خود صادق باشید.

کودکان از مشاهده الگوها ، از جمله الگوهای نژادی (که به عنوان مثال در همسایگی خود در مقابل محله دوستانشان زندگی می کنند) شگفت آور هستند. به آنها کمک کنید تا این الگوها را درک کنند و تشخیص دهند که تعصب و ستم گاهی قسمت بزرگی از این توضیحات است.

مطمئن باشید فرزند شما می داند که مبارزه برای انصاف نژادی هنوز در حال رخ دادن است و خانواده شما می توانند در این مبارزه شرکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها