با نزدیک شدن به فصل بهار تمایل خانم‌ها به متفاوت دیده شدن با استایلی جذاب و خیره کننده، قطعا بیشتر خواهد شد و رسیدن به این استایل تنها با انتخاب یک مانتو شیک مجلسی محیا می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۸۵

تمامی خانم با نزدیک شدن به ایام نوروز در جستجوی مانتویی هستند که آنها را در میهمانی‌ و مراسم دید‌و‌بازدید، آراسته و متمایز نشان دهد. خانم‌ها در خرید مانتو تمامی فروشگاه اینترنتی لباس و مزون‌ها را زیر و رو می‌کنند تا با انتخاب یک مانتو زیبا مجلسی خاص باشند و در شروع سال جدید متفاوت دیده شوند.

خرید مانتو مجلسی یک خرید چالش‌برانگیز است چرا که در عین حالی که مانتو مجلسی باید برای میهمانی‌ها و مجالس مناسب باشد، شما را نیز باید زیبا و شگفت‌انگیز نشان دهد، طوری که نگاه‌ها را به شما جذب کند.

مانتوهای مجلسی که اغلب بلند و اندامی هستند، در ایام نوروز بیشترین کاربرد را دارند زیرا که در اغلب میهمانی‌ها، مراسم عقد و عروسی و دید و بازدید کاربرد بسیار دارند.

بنابراین بهتر است قبل از خرید مانتو، مجالس و میهمانی مورد نظر را در ذهنتان مرور کنید، در این صورت با توجه به موقعیتی که در مراسم دارید می توانید برای انتخاب مانتو مجلسی بهتر و راحت‌تر تصمیم بگیرید. مانتوهای مجلسی بنا به هر مناسبتی که دارند باید دو ویژگی را بخوبی داشته باشند، اینکه مد روز باشند و دیگری اینکه خوش‌دوخت و متناسب با سایز اندام شما باشند.

برای انتخاب مانتو مجلسی احتیاج به آشنایی با مد روز و فشن دارید، تا در میهمانی ها بدرخشید و خیره کننده به نظر برسید. مانتوهای مجلسی بسته به مد روز می‌توانند مدل‌های متفاوتی داشته باشند. مدل‌های گیپور، پفی، گلدوزی، مرواریدی، منجوق‌کاری،چین پلیسه، چین‌دار و پف در آستین ها از مدهای سال‌های اخیر بوده‌اند.

خرید مانتو مجلسی شیک در ایام نوروز

چند نکته مهم در خرید مانتو مجلسی

رنگ مانتو:

انتخاب رنگ مانتو مورد نظر قبل از خرید آن، یکی از نکاتی است که نیمی از راه را برای شما هموار می‌کند. بسته به نوع رنگ پوست‌تان، نوع مراسمی که دارید واینکه قبلا چه رنگ مانتوهایی می‌پوشید، می‌توانید رنگ مانتو مجلسی خود را انتخاب کنید. با توجه به نزدیکی ایام نوروز مانتوهایی با رنگ‌بندی شاد ، روشن و بهاری می‌تواند شما را بانشاط و زیباتر نشان دهد.

جنس مانتو:

نکته مهم دیگری که در خرید مانتو مجلسی باید به آن توجه کرد جنس پارچه است. به عنوان مثال با توجه به نزیک شدن به فصل گرما، باید از پارچه نخی، کتان و پنبه استفاده کنید، این پارچه ها از تجمع عرق بدن در یک نقطه جلوگیری می‌کنند و عموما به ندرت بوی بد عرق می‌گیرند.

سایز مانتو:

همان قدر که یک مانتو خوش دوخت می‌تواند هیکل شما را خوش فرم و خیره‌کننده نشان دهد، به همان اندازه در یک مانتو با تن پوش نامناسب، بد قواره دیده خواهید شد. اگر این مانتوها از لحاظ دوخت در آستین، کمر و بلندی مشکل داشته باشند نمی‌توانند حس خوبی را در میهمانی برایتان بسازند. پس هنگام پرو کردن به دوخت مانتو دقت کنید و مطمئن شوید از پارچه آستری در دوخت استفاده شده است، آستری بکار رفته در دوخت، از چروک شدن مانتو شما جلوگیری می‌کند.

پرطرفدارترین مدل‌های مانتو مجلسی

مانتو مجلسی کت دار:

مانتوهای مجلسی با کت کوتاه که در یکی دو سال اخیر مد شده است را باید با شلوارهای راسته یا دم‌پاگشاد پوشید. این مدل مانتو همراه با صندل یا کفش پاشنه بلند استایل شیک و رسمی برای شما می‌سازند. خانم‌های قد بلند و لاغر اندام بهتر است از این مانتو استفاده نکنند، زیرا که آنها را باریکتر از آنچه هستند نشان می‌دهد. با انتخاب کت‌های رنگی شاد یا رنگ‌های شیری و سفید این مانتو می‌تواند گزینه مناسبی برای مراسم عقد یا عروسی نیز باشد.

مانتو مجلسی با آستین پفی یا کلوش:

مانتو با آستین پفی یا کلوش، مانتویی که به تازگی در صنعت مد ایران خانم‌های زیادی را با خود همراه کرده است، یک نمونه از مانتوهای شیک مجلسی است که درمجالس و میهمانی‌ها بسیار چشمگیر است. این مدل مانتوها که بیشتر در فرم بلند تولید می‌شوند بهتر است از نوع جلو بسته باشند، تا با باریک نشان دادن بدن زیبایی آستین‌ها را دو چندان کند. برای خانم‌هایی که هیکل فربه و توپریی دارند این مدل مانتو توصیه نمی شود.

خرید مانتو مجلسی شیک در ایام نوروز

مانتو مجلسی گیپوری:

مانتو گیپوری یکی از پرطرفدارترین مدل از نمونه‌های مانتو مجلسی است. گیپورهای به کار رفته در سرآستین، یقه، کمر و یا حاشیه این مانتو را یک مانتو ایده‌آل برای مراسم عروسی و میهمانی می‌سازد. این مدل مانتو که بیشتر در رنگ مشکی در بازار موجود است،زیبایی خود در رنگ‌های تیره بیشتر نشان می‌دهند. مانتوهای گیپوری می‌تواند گزینه مناسبی برای مراسم رسمی و سوگواری باشند.

مانتو مجلسی مشکی و بلند:

خرید مانتو مجلسی شیک در ایام نوروز

مانتو مجلسی مشکی مانتویی پرطرفدار و محبوب در بین خانم‌ها است این مدل مانتو در انواع طرح‌های کار شده و ساده موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود مانتو طرح دار و یا ساده ای را برای پوشیدن انتخاب کنید. مدل مانتو مجلسی کار شده و ساده مشکی را می توانید با ساپورت و کفش مجلسی پاشنه بلند بپوشید و ظاهر و تیپی متفاوت پیدا کنید.

امروزه مانتوهای مجلسی از پرکاربرد‌ترین پوشاک بانوان ایرانی به شمار می‌آید و جزو لباس‌هایی است که هر بانوی ایرانی باید در کمد لباس‌هایش داشته باشد ، زیرا این گونه مانتوها کمک می‌کنند تا در مجلسی که به آن دعوت شده‌اید بسیار شیک و خاص به نظر برسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها