سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره نحوه درخواست المثنی برای کسانی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، گفت: در حال حاضر کسانی که کارت سوخت خود را گم کرده یا به هر دلیلی در اختیار ندارند، تنها جایی که امکان ثبت کارت المثنی وجود دارد، پلیس + 10 است که این افراد می‌توانند به نزدیک‌ترین مرکز به محل سکونت خود مراجعه و نسبت به درخواست فرم و ثبت‌نام اقدام کنند.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۵۰

فاطمه کاهی مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی را برای اشخاص حقیقی، مدارک شناسایی مالک خودرو شامل اصل شناسنامه، کارت ملی یا گذرنامه اعلام کرد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: کارت سوخت متقاضیان حداکثر دو هفته تا یک ماه و حداکثر دو ماه پس از ثبت‌نام به آدرس اعلام شده ارسال می‌شود، با توجه به این‌که باید از سوی نیروی انتظامی تأیید و اطلاعات به شرکت ملی پخش فرآورده برسد و ما نیز تأیید کنیم و مجدد به پست تحویل داده شود، این پروسه تا حدی زمانبر است.
وی یادآور شد: تمام داده‌ها در شرکت پخش آماده است، به محض تأیید ناجا در زمینه تطابق کارت با مالک خودرو ما نسبت به صدور کارت اقدام می‌کنیم.
کاهی گفت: هیچ بروکراسی اداری در کار نیست و ناجا باید مدارک را رصد و صحت و سقم مدارک را به تأیید برساند، بعد از آن ما نسبت به صدور کارت، پاکت‌گذاری و ارسال به پست اقدام می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها