دختر جوان بعد از بیهوش کردن پسر پولدار با آبمیوه مسموم، دست به سرقت اموال سه میلیاردی از خانه‌اش زد .
کد خبر: ۱۲۳۶۶۷۰

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روز 6 آبان امسال مرد کارمندی با حضور درشعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ازدخترجوانی به اتهام بیهوش کردن و سرقت اموال سه میلیارد تومانی شکایت کرد.
با دستور بازپرس علی ایرد موسی، پرونده به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارسال و با تحقیق از شاکی معلوم شد که او سالها پیش که دانشجو بوده با خواهر هم دانشگاهی‌اش آشنا شده و بعد از سه سال بی‌خبری، آن دختر با وی تلفنی حرف زده و مدعی شده که دوست پسرش وی را کتک زده است. بعد از آن به خانه وی آمده تا خواهرش سراغ وی بیاید که در همین فرصت دختر جوان آبمیوه مسموم به او داده و باعث بیهوش شدن هفت ساعته او شده و بعد از به هوش آمدن متوجه سرقت اموالش به ارزش سه میلیارد تومان شده است. دختر سارق ، گوشی تلفن همراه آیفون، پول، دسته چک، شناسنامه و گذرنامه و کارت ملی، گرین‌کارت آمریکا، هزار دلار، چهار دستبند طلا، دستگاه بخار، اتو، پلی‌استیشن، ظروف عتیقه، زیرسیگاری عتیقه، ظروف کریستال و ساعت‌های مارکدار رادزدیده بود.
ماموران در بازبینی دوربین خانه شاکی تصویر دختر سارق را با مردی که خودروی مدل بالا داشته به دست آوردند. چند روز پیش خودروی سارقان در میدان شاهد توقیف و مالک آن بازداشت شد و در تحقیقات مدعی شد، دوست دختر سابقش مهسا به ملاقاتش آمده و خواسته تا وی را به خانه پسری برده تا هدایایی که برای او خریده بود را پس بگیرد. بدون اطلاع از نقشه مهسا با او همراه شده بود.
سرانجام دو روز پیش مهسا نیز بازداشت شد. او مدعی بود به دعوت شاکی به خانه اش رفته و او کوکائین و مشروب تعارف کرده و می‌خواسته به او تجاوز کند که فرار کرده اما زمانی که در مواجهه حضوری با همدستش قرار گرفت اعتراف کرد وضع مالی خانواده شاکی خوب بوده و او با داروی بیهوشی که در آبمیوه ریخته و بیهوش شده، سه میلیارد تومان اموال را دزدیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها