پخش یک فیلم جنجالی از تلویزیون

حضور «آقای رئیس‌جمهور» در تلویزیو

ن یکی از فیلم‌های سینمایی ابوالقاسم طالبی که در زمان اکران کوتاه مدتش هم با جنجال‌هایی روبه رو شد، به تازگی از شبکه 3 روی آنتن رفت.
کد خبر: ۱۲۳۶۲۰۹

به گزارش جام جم تلویزیون در ادامه پخش فیلم‌های مختلف سینمایی، اخیرا سراغ یکی از فیلم های پر سرو صدای ابوالقاسم طالبی رفت. سینمایی «آقای رئیس جمهور» اثری است که طالبی در سال 80 آن را کارگردانی کرد. این فیلم با وجود همه حرف و حدیث ها و فشارهایی که در آن مقطع وجود داشت، برای مدت کوتاهی به روی پرده رفت و خیلی زود در کمتر از چند هفته به محاق توقیفی ها رفت.
18 سال بعد
حالا بعد از گذشت 18 سال و بعد از تمام پخش‌های غیررسمی که آقای رئیس جمهور در فضاهای مختلف تجربه کرد، تلویزیون سراغ آن رفت و روز گذشته از شبکه سه این فیلم را روی آنتن برد، اقدامی که باعث شد تا رسانه ملی توسط آن بعد از این سال ها به عنوان اولین رسانه سراسری پخش رسمی این فیلم را به خود اختصاص دهد.
قصه و بازیگران
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مصطفی ریاحی و همسرش روزنامه‌نگار هستند و مقالات پرشوری را در نقد موضوع سرمایه‌گذاری و تبعیض‌های اجتماعات در نشریه خود (گواه) منتشر می‌کنند. آن‌ها قصد دارند ماهیت واقعی یک سیاستمدار به ظاهر اصلاح‌طلب و دموکرات به نام دکتر زهتاب‌فر را افشا کنند، به همین دلیل سعی می‌کنند از جشن پرنعمتی که او ترتیب داده است، گزارش مستندی تهیه کنند. اما در نهایت نمی‌توانند دلیل محکمه‌پسندی مبنی‌بر ارتباط او با عناصر خارجی (صهیونیسم و...) به دادگاه ارائه دهند و مصطفی به خاطر شکایت دکتر زهتاب‌فر به زندان فرستاده می‌شود. پس از پلمب شدن دفتر نشریه مصطفی، تلاش‌های همسر او برای آزادی وی به نتیجه نمی‌رسد و...»
یوسف مرادیان، اردلان شجاع‌کاوه، مهشید افشارزاده، حسن جوهرچی، محمدرضا داوودنژاد، شهاب عسگری، مرتضی نعمتی‌جو و کوروش سرمدی از بازیگرانی اند که در این فیلم بازی کرده‌اند.
این فیلم جمعه ۱۷ آبان‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها