با پیشکسوتان پرسپولیس پس از دربی

مرتضی فنونی‌زاده: ‌قهرمان می‌شویم پرسپولیس به تیمی تبدیل شده که راه بردن در دربی را خوب می‌داند حتی در بازی‌هایی که زیاد خوب نیست.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۷۸

فنونی‌زاده ادامه داد: حالا باید به تیم‌های دیگر مثل سپاهان فکر کنیم. به نظر من پرسپولیس در این فصل هم پتانسیل قهرمانی دارد. ما همه چیز برای رسیدن به قهرمانی را داریم و امیدوارم هواداران چهارمین قهرمانی پیاپی را هم جشن بگیرند.
درخشان: مهاجم خارجی را ردش کنید
در کل بازی بدی نبود؛ اما خیلی هم خوب نبود. توقع ما از دو مربی خارجی این بود که یک فوتبال باکیفیت را در دربی ببینیم؛ اما انتظار ما برآورده نشد و کیفیت تاکتیکی و سرعت بازی بالا نبود و پرسپولیس تنها به خاطر تجربه بازیکنانش توانست بازی را ببرد.
پرسپولیس باید روان‌تر از اینها بازی کند؛ اما به بازیکنان تیم تبریک می‌گویم که بازی 6 امتیازی را به سود خود تمام کردند. پرسپولیس قدم بزرگی به سمت قهرمانی برداشت. این برد از نظر روحی و روانی به آنها کمک می‌کند تا در ادامه فصل بهتر باشند و فصل قبل هم برد در دربی به ما کمک کرد تا قهرمان شویم.
درباره جونیور براندائو، مهاجم خارجی پرسپولیس هم به صراحت می‌گویم بازیکن خارجی پرسپولیس اصلا کیفیت ندارد. نمی‌دانم چگونه او را انتخاب کرده‌اند. یک حرکت تکنیکی که هیچ، دریغ از یک پاس ساده. باید هر چه سریعتر این بازیکن را رد کنند.
پنجعلی: پرسپولیس انگیزه بیشتری داشت
دربی یک بازی متفاوت در فوتبال ماست که فقط انگیزه، برنده آن را تعیین می‌کند. بازیکنان پرسپولیس باانگیزه‌تر از بازیکنان استقلال بودند و به همین دلیل برنده این بازی شدند. امیدوارم کالدرون نقاط ضعف و قوت تیمش را به خوبی بشناسد و قبل از پایان نیم‌فصل راهش را پیدا کند.
‌بهنام ابوالقاسم‌پور : تعویض ما طلایی بود
کالدرون را یک مربی بسیار باهوش دیدم که در تعویض‌ها بسیار هوشمندانه عمل می‌کند. پرسپولیس توانست به خوبی سه امتیاز این بازی را کسب کند. کسی فکر نمی‌کرد پرسپولیس گل بزند اما کالدرون نشان داد که تعویض‌های خوبی انجام می‌دهد. بازیکن تعویضی هم در این بازی عملکرد خوبی داشت و گل هم زد تا جواب اعتماد مربی را بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها