
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، «کورنل فروتا» مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایرانی بامداد امروز (یکشنبه) وارد تهران شد.
او قرار است در سفر یک روزه اش برای اولین بار در این سمت، با علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کند.
کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد آژانس بینالمللی انرژی اتمی در این باره گفته بود که این دیدار، جزیی از تعاملات و همکاریهای جاری ایران و آژانس و در چارچوب رایزنیهای سطح بالا بین طرفین است.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند