مدیر شبکه 5 سیما در دیدار با برگزیدگان المپیاد سواد رسانه‌ای

هر هفته، 25دقیقه برای المپیادی‌ها

مدیر شبکه پنج سیما با تاکید بر این‌که برنامه‌سازی برای نوجوانان بسیار با اهمیت و سخت است، گفت: خوشبختانه شبکه امید به صورت متمرکز به حوزه نوجوانان می‌پردازد و شبکه‌های عمومی دیگر در این زمینه جای کار زیادی دارند.
کد خبر: ۱۲۲۱۷۶۹

به گزارش روابط‌عمومی شبکه پنج سیما، سعید اشناب، مدیر شبکه پنج سیما در دیدار صمیمانه با 50 نفر از برگزیدگان المپیاد سواد رسانه‌ای کشور در نمازخانه این شبکه افزود: نوجوانان پر انژری و خلاق‌اند. این قشر نظرات و ایده‌های خوبی دارند، ان‌شاءا... ما از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.
مدیر شبکه پنج سیما با بیان این‌که تلاش در حوزه رسانه بسیار مهم است، اضافه کرد: نوجوانان باید با همت و تلاش، ایده‌های خوب و بکر را عملیاتی کنند، البته این امر منوط به سواد رسانه‌ای و حمایت از این قشر است.
مدیر شبکه پنج سیما با بیان ضرورت فعالیت رسانه‌ای نوجوانان در امر برنامه‌سازی یادآور شد: برگزیدگان المپیاد سواد رسانه‌ا‌ی، نوجوانان متخصصی هستند که در حوزه رسانه کار کرده‌اند، این برگزیدگان روی برنامه تصویری صبحگاهی شبکه پنج «یه روز تازه» کار تحلیلی انجام و پیشنهادهای بسیار خوبی ارائه داده‌اند. ان‌شاءا... فرصتی 25 دقیقه‌ای هر‌هفته در اختیار این نوجوانان قرار می‌دهیم تا از ایده‌های آنها استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها