نتفلیکس به‌تازگی تریلری از سریال ویچر منتشر کرده که البته مانند تصاویری که پیش از این به نمایش درآمده، نظرهای متفاوتی را برانگیخته است و همین Lauren Hissrich، کارگردان سریال را بر آن داشت که پاسخی به هواداران بدهد.
کد خبر: ۱۲۱۹۹۰۶

او در مصاحبه با Entertainment Weekly گفته: «ما از بازی‌ها اقتباس نمی‌کنیم. منبع ما خود کتاب‌ها هستند؛ همان‌طور که مجموعه گیم‌های ویچر بودند. آنها یک رویکرد خاص انتخاب کردند و ما رویکردی دیگر انتخاب کردیم. فعلا هم آنچه برای فصل اول در نظر داریم را مخفی نگه داشته‌ایم. قطعا اتفاقات هیجان‌انگیز زیادی در داستان‌ها رخ می‌دهد، اما در داستان‌های کوتاه ویچر هم اطلاعات جذابی وجود دارد که به‌خوبی زیربنای قاره محل رخداد وقایع و سیاست‌های آن را چیده و ما را به درک خوبی از مردمش می‌رساند که در فصل اول از اینها استفاده کرده‌ایم.»
هیسریش اضافه می‌کند مانند زندگی واقعی، در دنیای ویچر هم آدم لزوما خوب یا بد وجود ندارد و قطعا خبری از «آدم بده» اصلی نخواهد بود. به نظر او این چیز تازه‌ای نیست و خبری از شرور اصلی نخواهد بود. یکی از چیزهایی که واقعا برای آنها لذتبخش بوده، سر و کله زدن با طیف‌های خاکستری کتاب‌هاست. شخصیت‌هایی که ابتدا مشتاق دیدن توفیقشان هستید، ممکن است در انتها چندان موافقشان نباشید. همچنین شخصیت‌هایی که از آنها بدتان می‌آید و به نظرتان واقعا پلید هستند، ممکن است در قسمت‌های بعدی با آنها همذات‌پنداری کنید. حتی ممکن است از شخصیت‌هایی بدتان بیاید و آنها را محور شرارت ببینید، اما بعدا بفهمید انگیزه بد بودنشان از دغدغه‌ای توجیه‌پذیر ناشی می‌شود.
او پس از نوشتن، تولید و تماشای کار متوجه شده همدردی تماشاچیان با شخصیت‌ها زیاد دچار تغییر خواهد شد. مدام سعی خواهید کرد خود را به جای شخصیت‌ها بگذارید و فکر کنید اگر شما به جایشان بودید چه می‌کردید. به نظر او در نهایت با خیلی از شخصیت‌هایی که توقعش را نداشتید همدردی خواهید کرد. مجموعه ویچر، تولید نتفلیکس، پاییز امسال منتشر شده و مشتمل بر هشت قسمت یک ساعته خواهد بود. اکنون که سریال بازی تاج و تخت به پایان رسیده و هیجانات آن رو به افول است، چشم‌های بسیاری به این عنوان دوخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها