داریوش کاردان مجری،‌ بازیگر و کارگردان در گفت‌وگو با خبرگزاری صبا گفته است:
کد خبر: ۱۲۱۱۱۲۱



در عرصه اجرا یا من توبه کرده‌ام یا دوستان من را توبه داده‌اند! متاسفانه الان تلویزیون آن‌قدر غرق در معروفیت شده که فضای اجرا سردرگم شده است. با تمام احترامی که برای بازیگران قائل هستم ولی این‌ افراد را آورده‌اند به عنوان مجری در برنامه‌ها و یک ستاره مربع هم کنارشان گذاشته‌اند.
تکلیف اجرا در صدا و سیما معلوم نیست. آمدن خوانندگان و بازیگران از سینما و تلویزیون به عرصه اجرا باعث شده‌ است مجریان باسابقه و کاربلد کم‌کم در حاشیه بروند و انگار فقط چهار پنج نفر بلد هستند اجرا کنند؛ تازه اگر بلد باشند.
«کاردان‌ها» آخرین کار اجرای من بدون هزینه با دکوری ساده در قالب گفت‌وگوهای بسیار خوب و مفید با علی مطهری، بیژن زنگنه و از هنرپیشه‌ها سعید راد بود. از بین همه، کاردان‌ها را انتخاب کرده بودیم، کسانی که بسیار کاربلد بودند. نمی‌دانم تا چه حد کاردان‌ها دیده شد ولی کار خوبی بود که در عید ۹۷ هر شب پخش شد و بعد از عید هم قرار بود هر هفته یک قسمت پخش شود و نمی‌دانم چه شد که بدون هیچ‌گونه توضیحی کرکره برنامه را پایین کشیدند و من هم دیگر پیگیری نکردم.
استفاده از چهره‌های شاخص بازیگری اگر کاربلد باشند هیچ اشکالی ندارد ولی این‌که حضور افراد شاخص فقط برای جذب مخاطب باشد و بعد، از مخاطبان استفاده مالی کنند این خطرناک است. در این مدت حضور برخی چهره‌های مشهور به عرصه اجرا لطمه زده و حرفه اجرا مورد بی‌مهری قرار گرفته و بهتر است از مجریان تلویزیون در برنامه‌ها استفاده کنند یا مجری جدید تربیت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها