بهترین رستوران های آنتالیا در تور آنتالیا

مسافران تور آنتالیا با رزرو هتل در آنتالیا مشکلی برای صبحانه ناهار و شام خود ندارند چرا که هتل های آنتالیا خدمات آل و یو ال را ارائه می دهند اما شما شاید بخواهید در سفر به این شهر توریستی به یک رستوران درجه یک بروید و دوستانتون یا خوانوادتونو به یک شام عالی و درجه یک دعوت کنید و شبی لذت بخش را در رستوانی لوکس و شیک تجربه کنید.
کد خبر: ۱۲۰۶۰۸۵
بهترین رستوران های آنتالیا در تور آنتالیا

ما در این مطلب شما رو با بهترین و شیک ترین رستوران های آنتالیا در تور آنتالیا آشنا می کنیم. این رستوران های آنتالیا فضاها و پذیرایی خاص دارن و اکثرا بین مردم محبوبیت ویژه ای دارن .

رستوران سراسر فاین داینینگ ( Restaurant Seraser Fine Dining)

رستوران سراسر فاین داینینگ تو قسمت تاریخی آنتالیا تو خانه ای ۳۰۰ ساله قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران های شهر و دارنده گواهی برتری Trip Advisor سال ۲۰۱۳ اس . این رستوران آنتالیا پر از مجسمه های دکوری ، لوازم دست ساز و تزئینات شیک هستش و از مهمانان با صدای دانشین پیانو و باغ های مدیترانه ای پذیرایی میکنه . منوی این رستوران دارای غذاهای بین المللی و ترکیه ای هستش و میتونین طعم پاستای خانگی ، استیک های فیله با سس پنیر چرب، ماهی دلمه شده در برگ مو و دسرهای خوشمزه رو تو رستوران سراسر فاین داینینگ تجربه کنین .

آدرس رستوران سراسر فاین داینینگ : آنتالیا ، کارانلیک18

رستوران و کافه بیگ شفز (Big Chefs Café and Restaurant)

بیگ شفز از معروف ترین رستورانهای ترکیه اس که ۱۸ شعبه در شش شهر مختلف از جمله آنتالیا داره . اولین شعبه در سال ۲۰۰۷ در آنکارا تاسیس شد و از آن زمان به یکی از رستوران های محبوب برای افراد محلی و گردشگرانی که از ترکیه بازدید میکنن ، بحساب میاد . منوی Big Chefs منویی متنوع از غذاهای ترک و بین المللی هستش و واسه صرف میان وعده ، غذاهای خوشمزه و محلی و صبحانه های بوفه ای ، پیشنهاد میشه .

رستوران کلوب آرما (Club Arma Restaurant)

کلوب آرما بخاطر منظره بینظیر و تفرجگاه ساحلیش از معروفترین رستوران های آنتالیا بشمار میاد . این رستوران در اواخر قرن نوزدهم توسط ایتالیایی ها بر فراز شهر آنتالیا ساخته شده و مکان رستوران در طی سال ها برای مصارف متعددی نظیر آسیاب و انبار آرد به کار برده شده . ترکیبی از تاثیرات فرهنگی در طراحی کلوب آرما به چشم میخوره ستون های سنگی نمادی از آنتالیای باستان هستن و آجرها و قوس ها هم نشانی از معماری ایتالیایی !! منوی رستوران کلوب آرما شامل ماهی های تازه ، غذاهای دریایی و مجموعه ای متنوع از غذاهای مدیترانه ای میشه .

آدرس رستوران کلوب آرما : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، جاده اسکله ۷۵

. رستوران محمت MEHMET 7

۷ مهمت (7 Mehmet) که تنها چند کیلومتر با مرکز شهر و مراکز خرید آنتالیا فاصله دارد، در موقعیتی عالی روی یک تپه‌ی سرسبز و مشرف به ساحل کنی‌ آلتی قرار گرفته است و منظره‌ای باشکوه از آنتالیا را ارائه می‌دهد. این رستوران یکی از معروف‌ترین رستوران‌های آنتالیا و وارث تاریخ شگفت‌انگیز آن است.

رستوران مذکور در تور لحظه آخری آنتالیا سال‌ها پیش توسط آشپزی به نام مهمت تأسیس شد که کارش را در سن پایین به عنوان کمک آشپز برای تأمین مخارج زندگی خانواده‌اش شروع کرد و از آن پس زندگی‌اش را وقف آشپزی کرد. ۷ مهمت جاذبه‌‌های غذایی غیرقابل چشم‌پوشی‌ای برای کسانی دارد که از سنت، غذاهای ترکی شامل گوشت بریان، ماهی و پیش‌غذا و مناظر چشم‌نواز در حین غذا خوردن لذت می‌برند.

آدرس : Meltem Mah. Dumlupinar Bulv. No: 201 | Antalya Kultur Parki, Antalya 07000, Turkey

رستوران سراسر فاین داینینگ SERASER

سراسر فاین داینینگ (Seraser Fine Dining) که در خانه‌ی قدیمی ۳۰۰ ساله‌ای در یکی از مراکز تاریخی آنتالیا قرار دارد، یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های شهر است. سراسر که سعی دارد برای هر پنج حواس پنجگانه‌ی میهمانانش، تجربه‌ای به یاد ماندنی بیافریند، از دکور چشمگیری که شامل مجسمه، اسباب و اثاثیه‌ی دست‌ساز و تزئینات اصیل است، نهایت استفاده را می‌برد.

اجرای زنده‌ی پیانو و یک باغ مدیترانه‌ای باشکوه مزایای دیگری هستند که با غذا خوردن در این رستوران از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید. منوی غنی این رستوران که شامل غذاهای بین‌المللی و ترکی است، با ارائه‌ی غذاهای برجسته‌ای مثل پاستای خانگی، استیک فیله با سس گورگونزولا، ماهی خاردار پیچیده شده در برگ مو و دسرهای وسوسه‌انگیز تجربه شما را تکمیل می‌کند.

آدرس : Tuzcular mah. Karanlik sok. No:18 Kaleiçi, 07100 Antalya, Turkey

T: +90 242 247 60 15

رستوران مولانا MEVLANA

منوی ای رستوران شامل غذا های بین المللی و ترکی است . شما میتوانید در این محیط صمیمی ساعاتی شاد در کنار خانواده و دوستانتان سپری کنید.

آدرس : Etiler Mah. Evliya Çelebi Cad. Gülin Apt. No:1 ANTALYA

02423214046 : T

رستوران استلاس منزرا STELLAS MANZARA

این رستوران در مکانی زیبا از آنتالیا واقع شده است که شما میتوانید از مناظری زیبا در تراس رستوران لذت ببرید . این رستوران دارای غذاهای بین المللی و ترکی است.

رستوران چینی گاردن CHINA GARDEN

به گزارش سفر باتو ، این رستوران یک رستوران به سبک چینی در آنتالیا می باشد و در آن انواع غذاهای آسیایی سرو می شود . این رستوران همچنین دارای فضای باز و رو به سواحل مدیترانه می باشد و شما گردشگران تورآنتالیا می توانید علاوه بر صرف غذا در این رستوران از مناظر زیبای آنتالیا و همچنین دیدن سواحل مدیترانه لذت ببرند .

رستوران چینی آنتالیا

آدرس : Konyaaltı Cad.

Atatürk Kültür Parkı

07030 Antalya

Turke

Phone number +90 242 2487835

رستوران لارا بالیک اوی ANTALYA BALIK EVI

غذاهای این رستوران در تور آنتالیا که شامل پیش غذاها، غذاهای ترکی و دریایی تازه ، دسر و میوه هستند بسیار خوشمزه اند. همچنین در این رستوران زمین بازی و پرستار کودک نیز موجود می باشد. لارا بالیک اوی فضاهای نشیمن متعدی دارد و خدماتی با سرعت بالا به مشتریان خود ارائه می دهد.

آدرس : Kemerağzı Mevkii, Lara Antalya / TÜRKİYE

T : +90 242 352 31 32

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها