محمد صلاح، ستاره مسلمان و مصری تیم فوتبال لیورپول از سوی گروهی از هواداران چلسی بمب‌گذار خطاب شد. باشگاه‌های لیورپول و چلسی، حرکت هواداران تیم آبی‌پوش لندنی در جریان بازی پنجشنبه شب چلسی مقابل اسلاویا پراگ در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا برای سردادن شعار علیه صلاح را محکوم کردند. این بازی در جمهوری چک با برتری یک بر صفر چلسی تمام شد.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۲۰

باشگاه لیورپول ویدئویی منتشر کرده که نشان می‌دهد شماری از هواداران چلسی به صلاح، حمله و او را بمب‌گذار خطاب می‌کنند. این باشگاه با محکوم کردن هواداران تیم آبی‌پوش لندن، خواستار شدیدترین برخورد با آنها شده است.
تیم امنیتی باشگاه چلسی با بررسی این کلیپ و شناسایی عوامل آن، سبب شد از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری شود. این باشگاه با ابراز انزجار از این اتفاق که لکه سیاه دیگری در فصل پردردسرش بوده است، وعده داده با اعمال محرومیت‌هایی با عوامل این کلیپ برخورد کند.
در همین حال سخنگوی پلیس مرسی‌ساید، از آغاز تحقیقات این اداره برای شناسایی عوامل انتشار پیام‌های اهانت‌آمیز علیه صلاح در فضای مجازی خبر داده است.
رائول، سرمربی تیم دوم رئال مادرید شد
رائول گونزالس، مهاجم سابق و اسطوره رئال مادرید به‌عنوان سرمربی فصل آینده تیم کاستیا (تیم دوم رئال مادرید) در نظر گرفته شده است. رائول فصل جاری را به‌عنوان سرمربی زیر 19 ساله‌های رئال مادرید پشت سر گذاشت و با این تیم به قهرمانی رسید. کسب این عنوان قهرمانی، مسؤولان رئال مادرید را متقاعد کرد تا به اسطوره باشگاه ارتقای درجه دهند و رائول را به‌عنوان سرمربی فصل آینده کاستیا انتخاب کنند.
مهاجم سابق کهکشانی‌ها در ماه می، ‌گواهینامه رسمی سرمربیگری خود را از یوفا می‌گیرد و می‌تواند راه زیدان را در رئال مادرید ادامه دهد. خوزه مانوئل دیاز، سرمربی فعلی کاستیا تا پایان فصل هدایت این تیم را به‌عهده دارد و آینده او نامشخص است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها