: مرد میانسالی که در پی یک نقشه شوم ، زن همسایه اش را مورد آزار و اذیت قرار داده بود ، روز گذشته با تایید حکم مرگ از سوی قضات شعبه 33 دیوان عالی کشور ، در یک قدمی مجازات قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۵۶۰

بهار سال 83 زنی همراه شوهرش به مرکز پلیس تهران مراجعه و از مرد همسایه اش به اتهام آزار و اذیت شیطانی شکایت کرد. این زن در تشریح ماجرا به پلیس گفت : چندی پیش مردی با منزلم تماس تلفنی می گرفت و مدام برایم ایجاد مزاحمت می کرد. مردناشناس تهدید می کرد و می خواست تا از شوهرم جدا شوم و با او ازدواج کنم و می گفت اگر به خواسته وی تن ندهم ، شوهر و فرزندانم را به قتل می رساند. چند ماهی که گذشت ، متوجه شدم مرد مزاحم با منزل برادرشوهرم هم تماس تلفنی گرفته و وی را هم تهدید کرده است.

ردپای مرد همسایه در مزاحمت های تلفنی

زن شاکی ادامه داد: برای این که به شوهر و فرزندانم آسیبی نرسد ، تصمیم گرفتم با مزاحم تلفنی ملاقات کنم بنابراین به محل ملاقات در شهرری رفتم و منتظر ماندم که دقایقی بعد یک دستگاه خودروی سمند مقابل پایم توقف کرد. وقتی به راننده نگاه کردم ، ناباورانه با مرد همسایه مان به نام رسول روبه رو شدم. ملتمسانه از او خواستم دست از مزاحمت هایش بردارد اما او به حرفهایم توجهی نکرد. وی افزود: یک روز رسول (مرد مزاحم) در غیاب شوهرم به منزلمان آمد و با زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و من از ترس آبروی خانوادگی ام به کسی چیزی نگفتم. چند روز بعد ، مرد مزاحم در خیابان سد راهم شد و با زور و تهدید مرا به ویلایی در شمال کشور برد و بار دیگر مورد آزار و اذیتم قرار داد و به هر سختی بود شبانه از آنجا فرار کردم . به دنبال اطلاعاتی که این زن در اختیار ماموران قرار داد ، مزاحم شرور تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد و در مواجهه حضوری با زن شاکی به جرم شیطانی خود اعتراف کرد. متهم بهمن ماه سال 83 در شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی ساعی محاکمه و به مرگ محکوم شد. با اعتراض متهم ، پرونده وی به دیوان عالی کشور فرستاده شد و روز گذشته قضات شعبه 33 دیوان عالی کشور متهم را گناهکار شناختند و با تایید حکم مرگ وی ، پرونده را برای اجرای حکم قانونی به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارسال کردند و رسول ، مرد شیطان صفت در یک قدمی مجازات قرار گرفت .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها