دست رد سرخپوشان به سینه طارمی و احمدزاده

یاغی‌های پرسپولیسی در تراکتورسازی؟

نارضایتی از فرشاد احمدزاده در لیگ لهستان و البته مهدی طارمی در لیگ ستارگان قطر. چند وقتی است که شایعه بازگشت این دو بازیکن به لیگ ایران شنیده می‌شود و یکی از تیم‌هایی که احتمال دارد این دو بازیکن در آن بازی کنند پرسپولیس است! دقیقا از زمان قوت گرفتن این شایعات هواداران پرسپولیس در فضای مجازی هم دست به کار شده‌اند و از این نوشته‌اند که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند تا بازیکنانی که به آنها خیانت کردند به تیمشان برگردند!
کد خبر: ۱۱۹۴۶۰۶

بخصوص مهدی طارمی که محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی به‌خاطر او بود. البته هستند هوادارانی که برایشان این چیزها اهمیت ندارد. آنها می‌گویند که پرسپولیس در این شرایط به بازیکنانی مثل طارمی نیاز دارد و آنها می‌توانند رفتاری که او انجام داده بود را ببخشند.با همه این شرایط جو برای بازگشت این دو بازیکن به پرسپولیس اصلا مساعد نیست و خبر رسیده که تیم دیگری خواهان به خدمت گرفتن طارمی و احمدزاده شده است.

تراکتور سازی بعد از آنکه نتوانست با جان توشاک عملکرد خوبی از خود نشان دهد این روزها وضعیت خوبی دارد و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به‌شمار می‌آید. آنها بدون شک با جذب بازیکنانی چون احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، استوکس، محمد طیبی و لی اروین بیشترین هزینه را کرده‌اند و طبیعی است که یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر باشد.
به نظر می‌رسد که بلندپروازی تیم تبریزی برای قهرمانی در لیگ برتر جدی است البته هم دور از انتظار نیست.مالک متمول تراکتورسازی برای محقق کردن رویای هواداران بیشمار تیمش بازهم دست به هزینه خواهد زد. مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده با توجه به عملکردی که در تیم‌های خود داشته اند به احتمال خیلی زیاد قراردادشان فسخ شود و در زمستان بازیکن آزاد شوند.
بعید به نظر می‌رسد که آنها با توجه به رفتاری که از خود نشان دادند دیگر جایی در تفکرات برانکو و دل هواداران پرسپولیس داشته باشند. از تراکتورسازی به‌عنوان یکی از مشتریان جدی این دو ستاره یاغی سابق تیم سرخ‌پوش پایتخت سخن به میان می‌آید. با وجود آن‌که تقوی سرمربی تراکتور سازی اصرار دارد که نیاز به این دو بازیکن ندارد اما طبیعی که تیم تبریزی با طارمی و احمدزاده با توجه به هماهنگی بسیار بالایی که دارند بهتر و هجومی‌تر از قبل ظاهر خواهد شد و بدون شک به یکی از شانس‌های اصلی و جدی کسب عنوان قهرمانی تبدیل می‌شود و شانس آنها برای بالا بردن نخستین جام خود بیش از قبل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها