مهدی طارمی در گفت‌وگو با جام‌جم از آینده‌اش می‌گوید

مقصد بعدی، ان‌شاء ا... اروپا!

مهدی طارمی، مهاجم تیم‌ملی جزو خوب‌های جام‌ملت‌ها بود. هر چند او دو موقعیت خوب را از دست داد ولی در کل عملکرد مثبتی داشت. در آمار ارائه شده از جام ملت‌ها توسط یک شرکت معتبر خارجی، مهدی توانست دومین وینگر چپ برتر جام شود و همینطور در بین موثرها سومین بازیکن لقب بگیرد. او سه گل زد و دو پاس گل داد و در مجموع جزو بهترین‌های جام بود. مهدی بعد از عفیف و معزعلی در رده سومین بازیکن موثر قرار گرفت. طارمی با این عملکرد شانس بیشتری برای حضور در فوتبال اروپا دارد. از یکی دو سال قبل این بازیکن زیر ذره بین چند باشگاه بوده است. نکته اینجاست که مهدی در جام جهانی هم خوب بود و الان فرصت مناسبی است تا بتواند به یک باشگاه جدید نقل مکان کند. طارمی ظاهرا پیشنهادهایی هم دارد و تصمیم گرفتیم درباره آخرین وضعیتش گفت‌وگویی با او داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۲۶

مهدی ابتدا درباره پایان همکاری اش با باشگاه الغرافه توضیح می‌دهد: «بله، همکاری ما به پایان رسیده است. قبل از جام‌ملت‌ها تصمیم داشتم از این باشگاه جدا شوم. بعد از مسابقات هم پایان همکاری ما قطعی بود و دیگر برای این تیم بازی نخواهم کرد.» بدین ترتیب طارمی خبر جدایی خود از الغرافه را تایید کرد و حالا باید منتظر انتخاب جدیدش باشیم. وقتی از طارمی در این باره سوال می‌پرسیم، پاسخ می‌دهد: «مشغول بررسی پیشنهادات هستم. امیدوارم بتوانم یک انتخاب خوب داشته باشم.» ولی مقصد مهدی کدام قاره است؟ اروپا؟ طارمی در این باره می‌گوید: «خودم دوست دارم به اروپا بروم. هدفم رفتن به این قاره است ولی باید ببینیم پیشنهادات به چه شکل است. به هر حال مهم پیشنهادی است که می‌رسد. نمی‌شود مثلا من علاقه مند باشم به اروپا بروم ولی پیشنهادی نباشد. باید ببینیم چه پیشنهادی به دستم می‌رسد.» مهدی هم مثل دیگر بازیکنان دنبال یک هدف مشخص است: «دوست دارم به تیم‌های خوب بروم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.»
طارمی درباره جام ملت‌ها هم چنین می‌گوید: «در فوتبال برد و باخت وجود دارد. به ژاپن باختیم و واقعا کسی پیش بینی نمی‌کرد اینطور شکست بخوریم. دیگر همه چیز را خودتان در زمین دیدید و نیازی به توضیح اضافه‌تر نیست. همه بچه‌ها تلاششان را کردند ولی روی یک اشتباه غافلگیر شدیم که این اشتباهات هم در فوتبال رخ می‌دهد.» سردار گفته بود اگر طارمی در این بازی غایب نبود بهتر بود.
«خب اینطور نیست که چون من نبودم به ژاپن باختیم. شاید من بودم و اصلا بیشتر گل می‌خوردیم. تیم ملی متکی به یک بازیکن نیست. به هر حال قسمت این بود که در بازی غایب باشم.»
سوال آخر هم از طارمی درباره عملکرد خودش در جام بود. «نمی‌توانم درباره عملکرد خودم حرف بزنم و شما و مردم باید در این باره نظر بدهید. ولی من هم مثل دیگر بازیکنان همه تلاشم را کردم تا بتوانم برای تیم‌ملی بازی‌های خوبی انجام دهم و امیدوارم مردم راضی بوده باشند. البته نباید فراموش کنیم وقتی تیم شکست می‌خورد به هر حال فضا تغییر می‌کند.»

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها