هر زمان بخواهند، تست دوپینگ می‌دهم

مرادی: یک بار دیگر مدال المپیک را می‌خواهم

سهراب مرادی پخته‌تر از قبل شده.حالا حرف هایش را خیلی با دقت می‌زند و اصلا دوست ندارد وارد حاشیه شود،حتی وقتی از او درباره کیانوش رستمی سوال پرسیدیم طوری جواب داد که انگار هیچ حاشیه‌ای بین آنها وجود ندارد.مرادی می‌گوید دارد خودش را آماده رقابت‌های المپیک می‌کند و امیدوار است در این رقابت‌ها بار دیگر مدال طلا بگیرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۳۴۲

کمی درباره آخرین وضعیت خودت حرف بزن.
از ناحیه کمر آسیب‌دیدگی دارم ولی جلوتر که بروم شرایطم بهتر می‌شود. پزشکان و فدراسیون هم پیگیر درمان من هستند و هنوز تمرینات پر فشارم را شروع نکرده ام و سبک تمرین می‌کنم.
این روزها بحث رقابت با کیانوش رستمی مطرح است.نظرت در این باره چیست؟
وزنه‌برداری، رشته‌ای رکوردی است و رکوردها مشخص می‌کند چه کسی المپیک می‌رود من هم تمام تمرکزم روی تمرینات است و این‌که آسیب نبینم.البته در دسته ۹۶ کیلوگرم غیر از کیانوش، وزنه بردار چین، بلاروس و قطر هم هستند و رقبای زیادی دارم و همه دنبال این هستند که مدال المپیک این وزن را بگیرند.
کیانوش رستمی بعد از آمدن ماموران وادا مطلبی را عنوان کرد که به‌گونه‌ای تعبیر شد انگار کنایه به بقیه نفرات بود.
نمی‌دانم (با خنده). من چند ماه در اردو بودم و در رده بزرگسالان جهان و بازی‌های آسیایی شرکت کردم و تست هم دادم. دو ماه هم برای استراحت رفته بودم. مشکلی نیست و همه چیز خوب پیش می‌رود.
ماجرای خانه‌ای که در اصفهان به تو داده بودند چه شد؟
منتفی شد. نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم اصلاً. آنها جایزه را دادند و بعد پس گرفتند و فقط نمایش جلوی تلویزیون بود.
یک حاشیه‌ای که چند روز پیش به وجود آمده بود ماجرای درگیری لفظی بهداد سلیمی با فوتبالیست‌ها بر سر پاداش‌ها بود. نظری در این مورد نداری؟
من سر رشته‌ای در فوتبال ندارم و درگیر تمرین و درمان آسیب دیدگی هستم.
جام فجر به‌زودی آغاز می‌شود.با وجود مصدومیت در این رقابت‌ها شرکت می‌کنی؟
امید به خدا. باید دید نظر کادرفنی چیست اگر خوب باشم وزنه می‌زنم و اگر به آمادگی نرسیدم شرکت نمی‌کنم و سعی می‌کنم به گزینشی دیگر بروم.
نظرسنجی سایت فدراسیون جهانی برای انتخاب بهترین وزنه‌بردار جهان به پایان رسید.فکر می‌کنی به این عنوان برسی؟
چون سایت را برای ایرانی‌ها بستند رای دادن برای مردم سخت شد من امسال چهار مرتبه رکورد دنیا را شکستم و این مهم است. دوست دارم نتیجه زحماتم را ببینم و این عنوان را بگیرم، اما اگر نشد هم برنامه ام تغییر زیادی نمی‌کند و با جدیت جلو می‌روم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها