تیم فوتبال استقلال و مدیران این باشگاه حسابی تحت فشار هواداران هستند. طرفداران این تیم هنوز دنبال دلیل قانع‌کننده‌ای در مورد تعویق سفر آبی‌ها به اردوی ترکیه هستند و می‌خواهند بدانند دقیقا چه عواملی سبب شد که آنها به اردوی قطر و کمپ اسپایر نرفتند. از سوی دیگر، آبی‌ها در همین نقل و انتقالات تا به حال دو بازیکن خارجی خود را از دست داده و خبری مبنی بر جذب بازیکنان جدید به گوش نمی‌رسد.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۲۸

آنها دنبال بازیکنانی هستند تا در پست‌هایی مثل خط حمله یا دفاع مرکزی کمک‌شان کند، ولی موضوع اینجاست که برای این پست‌ها بازیکن داخلی که قراردادی نداشته باشد، وجود ندارد و از این‌رو آبی‌ها به دنبال پر کردن فهرست نیازهایشان با خرید بازیکنان خارجی هستند. البته تجربه نشان داده شفر در این فصل بابت خرید بازیکنان خارجی یعنی الحاجی گرو و نویمایر دچار اشتباهاتی شد ولی این امیدواری برای استقلال وجود دارد که با پول اسپانسر بتواند دست به خریدهای جدیدی بزنند.

یکی از نزدیکان به این باشگاه، به جام‌‌جم گفت: «فکر خرید بازیکن ایرانی نیستیم چون همین حالا هم لیست‌مان جای خالی ندارد. می‌خواهیم همه لیست‌های‌مان را پر کنیم و از این‌رو، احتمالا در صورت اقدام برای جذب بازیکن جدید، سراغ بازارهای جهانی می‌رویم. فقط باید امیدوار باشیم این‌بار خریدهای بهتری نصیب‌مان شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها