مدیر شبکه مستند از معرفی برگزیدگان جشنواره تلویزیونی مستند در مراسم اختتامیه امروز خبر داد.سلیم غفوری مدیر شبکه مستند در گفت‌وگو با روابط عمومی معاونت سیما، درخصوص جزئیات برگزاری اختتامیه دومین دوره جشنواره تلویزیونی مستند گفت: دومین جشنواره تلویزیونی مستند که از ۳۰ تیر شروع شد و تا ۲۸ شهریور ادامه داشت، امروز در دانشگاه صداوسیما به کار خود پایان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۳۱

وی ادامه داد: دومین جشنواره تلویزیونی مستند کار خود را با پخش 67 مستند در قالب 45 برنامه تلویزیونی شروع کرد. آثار این دوره بعد از فراخوان از میان بیش از 380 اثر رسیده به دبیرخانه انتخاب شد و روی آنتن رفت.

وی یادآور شد: در این دوره 37 مستند در بخش کوتاه، 19 مستند در بخش نیمه بلند و 11 مستند در بخش بلند توسط هیات داوری و مردم پذیرفته شده و با هم به رقابت پرداختند.

مدیر شبکه مستند عنوان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی را از طرف فیلمسازان جوان
به خصوص شهرستانیهای عزیز شاهد بودیم. این جشنواره در سه بخش مستندهای کوتاه، نیمه بلند و بلند آثار را ارزیابی کرده است.

سلیم غفوری مدیر شبکه مستند با بیان اینکه همزمان با این دوره جشنواره، بخش مسابقه عکس مستند نیز برگزار شد بیان کرد: با فراخوان دبیرخانه 3641 نفر در سامانه ثبت نام کردند و بیش از 12 هزار عکس به دبیرخانه ارسال شد که از میان این آثار به انتخاب هیات داوران این بخش، 50 اثر به بخش مسابقه راه یافتند که 40 اثر در بخش تک عکس و 10 اثر در بخش مجموعه عکس پذیرفته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها