دام سیاه 2 مرد آزارگر برای دختر آرایشگر

دو پسر جوان که با ربودن دختر آرایشگر او را مورد آزار و اذیت شیطانی قرار داده بودند، شناسایی شدند. یکی از متهمان دستگیر و در تحقیقات مدعی شد برای انتقام این دختر را ربوده بودند.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۵۱

به گزارش جامجم، یک هفته پیش دختر 20 ساله آرایشگری با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دو مرد جوان به اتهام آدمربایی و تجاوز و تهدید شکایت کرد.

با دستور بازپرس سهرابی، پرونده برای ادامه تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد. در این مرحله شاکی 20 ساله به افسرتحقیق گفت: من در آرایشگاهی کار میکنم و همراه خواهرم در خانه اجارهای زندگی میکنیم. روز حادثه ساعت 13 و 30 دقیقه از آرایشگاه محل کارم بیرون آمدم تا به مطب پزشکی در یکی از محلههای تهران بروم. پیاده به سمت مطب در حرکت بودم که راننده خودروی پژو405 که سرنشینی هم روی صندلی عقب آن نشسته بود در چند قدمیام توقف کرد.

وی افزود: در همان موقع سرنشین صندلی عقب شیشه را پایین آورد و آدرسی از من پرسید. همین که داشتم آدرس را به او میگفتم مرد جوان در را بازکرد و مرا با تهدید چاقو به سمت صندلی عقب خودرو کشاند. هر چه جیغ زدم کسی به دادم نرسید. تلاش کردم از دست آن مرد رها شوم که نشد. با دستور او راننده بسرعت ادامه مسیر داد و مرا ربودند. بعد از طی مسافتی آنها مرا به سمت اتوبان آزادگان بردند.

شاکی ادامه داد: هردویشان مرا مورد تجاوز قرار دادند و به التماسهایم توجهی نکرده و بعد تهدیدم کردند اگر ماجرا را برای خانوادهام و پلیس بازگو کنم، دوباره همین بلا را سرم میآورند. بعد مرا در محلهای خلوت از خودرو بیرون انداختند و فرار کردند.

وی گفت: بسختی توانستم به کمک رانندهای عبوری خود را به خانهام برسانم. چند روزی از شدت ترس و وحشت از خانه بیرون نرفتم و حتی در محل کارم حاضر نشدم و فقط گوشهگیر شده و گریه میکردم. حال روحیام به هم ریخته بود. زمانی که بعد از چند روز به محل کارم رفتم موضوع را با همکارم و بعد خواهرم در میان گذاشتم و تصمیم به شکایت از دو مرد آدمربا و آزارگر گرفتم.

تحقیقات از این شاکی نشان میداد او توانسته بخشی از شماره پلاک خودروی متهمان را به خاطر بسپارد. همین سرنخ کافی بود تا ماموران در جستوجوی خودروی مورد نظر باشند. در این باره تعدادی از خودروهای مشابه بررسی شد تا اینکه روزهای پایانی هفته گذشته خودروی مورد نظر شناسایی شد. با هماهنگی قضایی این خودرو توقیف شد و راننده آن بازداشت شد.

او در تحقیقات منکر نقش داشتن در ربودن شاکی و تجاوز به او شد، اما زمانی که در مواجهه حضوری با وی قرار گرفت، سکوت خود را شکست و به ربودن شاکی با همدستی دوستش اعتراف کرد.

متهم به افسر تحقیق گفت: چندی پیش یکی از دوستان خلافکار و سابقهدارم با شاکی آشنا شده، اما درباره سابقهدار بودنش با وی حرفی نزده بود. بعد از مدتی دختر جوان متوجه شده بود که دوستمان حرفهایش دروغ بوده، به همین خاطر او را برای همیشه ترک کرد. یک روز دوستم برای دیدن من به مغازهام آمد و با هم حرف میزدیم که ماجرای پایان یافتن دوستیاش با دختر آرایشگر را برای من و دوست دیگرمان تعریف کرد.

وی افزود: انگار خودش میخواست از دختر آرایشگر انتقام بگیرد که موفق نشده بود. زمانی که ماجرا را برای ما دو نفر تعریف کرد، تصمیم گرفتیم به جای دوستمان از آن دختر انتقام بگیریم. تصمیم گرفتیم او را ربوده و مورد آزار و اذیت قراردهیم. به همین خاطر از طریق دختری که از دوستان قدیمیمان بود توانستیم نشانی آرایشگاه محل کار شاکی را به دست آوریم. چند بار تعقیبش کردیم و خواستیم نقشهمان را عملی کنیم که موفق نشدیم، سرانجام روز حادثه از آرایشگاه که بیرون رفت، تعقیبش کردیم و به بهانه پرسیدن نشانی نزدش رفتیم او غافل از اینکه چه نقشهای در سرمان است ما را راهنمایی کرد که همان موقع او را با تهدید چاقو داخل خودرو انداختیم و بعد از ربودن، وی را مورد تجاوز قرار دادیم. بعد رهایش کردیم و با تهدید خواستیم سکوت کند در غیر این صورت دوباره بلایی سرش میآوریم.

تحقیقات از این متهم در اداره 16 پلیس آگاهی تهران در حالی ادامه دارد که پلیس همچنان درجستوجوی دیگر متهم فراری این پرونده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها