سعید 25 ساله و دزد حرفه‌ای خانه است، می‌گوید دی‌جِی و رقصنده مهمانی‌های شبانه پایتخت بوده و با دختر مورد علاقه‌اش در آنجا آشنا شده و با هم سرقت‌ها را شروع کردند. با طعمه قراردادن دختر مورد علاقه‌اش برای مردان هوسران به خانه‌هایشان راه پیدا می‌کرد و اموالشان را می‌دزدید. آنها از سوی ماموران کلانتری نارمک بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۱۹

سابقهداری؟

بله. به اتهام سرقت از خانه به شیوه توپیزنی و پنجرهرو دستگیر شده و به زندان افتادم. من دو سال رفتم حبس، بقیه گروه حبسهای طولانیمدت گرفتند و دختر مورد علاقهام چون نوجوان بود دو سال رفت کانون، هردویمان شش ماه است که آزاد شدیم و دوباره دزدیهایمان را شروع کردیم.

پیش از سرقت چه کاره بودی؟

دیجی و رقصنده بودم و به مهمانیهای شبانه در پایتخت میرفتم. همانجا با دختر مورد علاقهام آشنا شدم و بعد دزدی را شروع کردیم.

بعد از آزادی از زندان چه کردی؟

بعد از آزادی دوباره به مهمانیهای شبانه رفته و به عنوان دیجی مشغول شدیم اما گاهی پولمان را نمیدادند، یا کم پول میدادند. برخی مواقع هم پلیس سر میرسید و فرار میکردیم که دیگر این کار صرفی برایمان نداشت. تصمیم گرفتیم آیلار برسر راه مردان طعمه شود و من اموال آنها را با راه یافتن به خانههایشان سرقت کنم. او در برخی از مهمانیها با پسران پولدار آشنا میشد، گاهی نیز به عنوان مسافر سوار خودروهای مدل بالا میشد. در تلگرام و اینستاگرام هم با مردان جوان و میانسال طرح دوستی میریخت.

بعد چه شد؟

با جا زدن خودش به عنوان هنرمند، بازیگر و دیجی و موزیسین، اعتمادشان را جلب میکرد. او حدود ده روز با آنها ارتباط دوستی برقرار میکرد و بعد در دیدار خیابانی آنها دستهکلید این افراد را میدزدید. من از روی آن کلید میساختم. طبق نقشهمان او به ملاقات آن مردها که خانههایشان در شمال تهران بود، میرفت. در فرصتی مناسب به من پیام میداد و با انداختن کلید وارد آن خانهها میشد. بعد دو نفری صاحبخانه را کتک میزدیم، دست و پاهایشان را میبستیم و با چاقو تهدیدشان میکردیم و با سرقت پول، دلار، طلا و اموال قیمتی و ارزشمند فرار میکردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها