پخش «بانوی سردار» در دهه فجر

سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و تهیه‌کنندگی سعید مرادی در ایام دهه فجر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۰۷

به گزارش جامجم، تصویربرداری سریال بانوی سردار مدتی پیش در ارتفاعات پردیس و پلور مازندران به پایان رسید و هماکنون در حال ساخت موسیقی و تروکاژ قرار دارد. فصل اول این سریال به زندگی بیبی مریم سردار بختیاری میپردازد که کتابی از زندگی او نیز منتشر شده و فصل دوم آن به زندگی علیمردانخان بختیاری خواهد پرداخت که سال آینده وارد مرحله تولید خواهد شد. پیش از این بنا بود این سریال به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شود، اما به دلایلی به پرویز شیخطادی سپرده شد و با توجه به تغییر مقطع زمانی، هنوز مشخص نیست که در فصل دوم بازیگرها تغییر خواهند کرد یا نه.

پانتهآ سیروس (در نقش بیبی مریم، حبیب دهقاننسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور کلهر، پارسا قربانی، مجید کریمی، علیرضا دیلمی، فاطمه شکری و ... از بازیگران فصل اول بانوی سردار هستند. پانتهآ سیروس بازیگر اصلی این سریال نقش بیبی مریم را ایفا میکند که به دلیل توانمندیهایی که در سوارکاری و شمشیربازی داشته، برای این نقش انتخاب شده است.

زرنان شهریار، شهرک دفاع مقدس و یکی از لوکیشنهای فیلم سینمایی «یتیمخانه ایران» از دیگر محلهای فیلمبرداری این سریال تلویزیونی بودهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها