یاد گرفتیم از شانس‌های‌مان استفاده کنیم

منشا: طرح مهمی برای شادی گل دارم

زمان زیادی تا بازگشت پرسپولیس به میدان باقی نمانده است؛ اول نساجی مازندران و سپس الدحیل قطر. هر دو بازی در تهران برگزار می‌شود و سرخ‌ها در انتظار حمایت هوادارانشان هستند. در این میان، یک سوال اساسی وجود دارد؛ آیا پرسپولیس با وجود همه مشکلات اخیر، آماده رقابت با حریفان است؟ شاید جواب این سوال را بتوان در لابلای حرف‌های گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای سرخ‌ها پیدا کرد:
کد خبر: ۱۱۶۴۲۶۶

بازی با نساجی را چطور میبینی؟

همه بازیهای ما سخت است. نساجی فصل قبل در لیگ برتر نبود و حتما آنها برای بازی با ما انگیزههای زیادی خواهند داشت، ولی ما هم مثل یک قهرمان بازی میکنیم و امیدواریم سه امتیاز را دریافت کنیم. وقتی به رختکن برمیگردیم که پیروزی مان قطعی شده باشد و به همین علت باید از دقیقه یک تا سوت پایان بازی بجنگیم.

نقطه قوت پرسپولیس برای کسب برد مقابل نساجی چیست؟

خط دفاع قدرتمندی که گل نمیخورد، خط هافبک پرقدرتی که بخوبی میجنگد و خط حملهای قوی که گل میزند.

رابطه ات با برانکو چطور است؟

رابطه ما مثل همه مربیان و بازیکنان است. او همه بازیکنانش را دوست دارد و تیمش را بیشتر از بقیه. قطعا هیچ کس به اندازه برانکو برای کسب پیروزی و موفقیت پرسپولیس نگران نیست پس او تلاش خواهد کرد که در بهترین زمان و فرصت ممکن از بازیکنانش استفاده کند. اگر در مورد نیمکتنشینی من پرسیدید باید بگویم منتظر فرصتهای بعدی سرمربی میمانم و مشکلی بینمان نیست.

و بازی با الدحیل چه نتیجهای دربر دارد؟ به نیمهنهایی آسیا میرسید؟

ما یاد گرفتیم که از شانسهایمان استفاده کنیم و به بازی برابر الدحیل مثل یک شانس خوب نگاه خواهیم کرد. در زمین ثابت میکنیم حق چه کسی است که صعود کند.

علیرضا بیرانوند میگوید قرار است در آن بازی گادوین منشا گل بزند. این موضوع به حقیقت تبدیل میشود؟

برای تحقق این پیشبینی کاملا آمادهام. من و علیرضا رفقای خوب و نزدیکی هستیم. میخواهم گل بزنم تا همه هواداران را شاد کنم و بعد هم یک شادی گل خواهم داشت. نقشه این شادی گل را طراحی کردهام که بعد از گلزنی متوجه آن میشوید.

و آخرین صحبت برای این مصاحبه؟

به هواداران میگویم برای حمایت از ما به ورزشگاه آزادی بیایند. دو بازی حساس برگزار خواهیم کرد و میخواهیم آنها را شاد کنیم.

کاوه علی‌اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها