استقلالی‌ها به بازی برگشت با السد امیدوارند

شفر: بازی برایمان ادامه دارد

استقلال تهران در بازی رفت مقابل السد 3 بر یک شکست خورد و حالا امیدی به صعود این تیم به نیمه‌نهایی وجود ندارد. استقلال باید حداقل سه گل به السد بزند و گلی نخورد تا بتواند این تیم قطری را پشت سر بگذارد. طبیعتا تیمی که در آزادی سه گل زده در خانه خودش خطرناک‌تر است. استقلالی‌ها اما اینطور فکر نمی‌کنند و ناامید نیستند. آنها می‌گویند یک 90 دقیقه باقی مانده و به قطر می‌روند تا از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۷۳

وینفرد شفر سرمربی استقلال در این‌باره می‌گوید: «بازی برایمان ادامه دارد. این‌طور نیست که خودمان را حذف شده قطعی بدانیم. نگاه مثبتی به دیدار برگشت لیگ قهرمانان داریم.»

استقلال تهران البته در این مدت خیلی با انگیزه نشان نداده و طبیعتا باید در عمل تغییر رویه دهد. مثلا مدیران این باشگاه می‌گویند بازیکنان خارجی هنوز نیاز دارند با تیم هماهنگ شوند ولی وینفرد شفر گهگاه به این بازیکنان مرخصی می‌دهد! این انتقاد به کادر فنی استقلال وارد است که گویا هنوز شرایط سخت تیم را در این روزها درک نکرده‌ است.

در هر صورت جو داخل تیم خوب است و بازیکنان همه از بازی برگشتی حرف می‌زنند که وجود دارد. فرشید اسماعیلی، بازیکن اثر‌گذار استقلال در این باره می‌گوید: «قطعا همینطور است. یک 90 دقیقه دیگر باقی‌مانده و ما از الان برای بازی برگشت از پیش بازنده نیستیم. هنوز امید داریم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و زیبایی‌اش به همین چیزهاست.»

با وجود شروع اردوی تیم‌ملی، استقلال اما کارش را ادامه می‌دهد. روز گذشته 5 بازیکن این تیم از جمله وریا غفوری، علی کریمی، روزبه چشمی، پژمان منتظری و سهرابیان در تمرین استقلال حضور نداشتند تا مشخص شود آنها احتمالا در تیم ملی حضور دارند. در این بین سیدحسین حسینی گلر جوان تیم بسیار ناراحت و دمق بود.

او تصور می‌کرد در لیست جدید تیم ملی حضور دارد و می‌تواند دوباره در کنار دیگر بازیکنان دعوت شده باشد، ولی صبح دیروز متوجه شد در لیست نیست. طبیعتا با توجه به نیمکت‌نشینی‌های او در لیگ برتر، کی روش تصمیم گرفت دعوتش نکند، هر چند سرمربی ایران بارها نشان داده هر زمان به بازیکنی علاقه داشته باشد، او را دعوت می‌کند حتی اگر کل سال مصدوم بوده باشد. حسینی ظاهرا دوباره گلر فیکس استقلال شده است. عملکرد ضعیف رحمتی در بازی با السد باعث شد شفر بشدت از این بازیکن گلایه داشته باشد. البته نامداری مربی دروازه‌بان‌های استقلال در مصاحبه جدید خود به دفاع از رحمتی پرداخت و گفت شفر آدمی نیست که با یک اشتباه گلرش را عوض کند. طبیعی بود که او به خاطر نزدیک بودن به رحمتی، چنین جمله‌ای به زبان بیاورد، اما سال گذشته و بعد از رکورد زدن حسینی در کلین شیت، شفر به خاطر یک اشتباه این بازیکن را از ترکیب بیرون گذاشت و رحمتی را بازی داد تا اتفاقا برخلاف ادعای نامداری نشان دهد از این کارها می‌کند! بدین ترتیب و به احتمال فراوان در بازی با نفت مسجدسلیمان، حسینی دروازه‌بان فیکس استقلال است و اگر خوب عمل کند در دیدار برگشت مقابل السد هم در ترکیب قرار می‌گیرد.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها