با 2 طلای ناب کشتی

شروع طلایی کاروان ایران

کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی با دو طلای ناب کشتی آزاد به رده چهارم جدول توزیع مدال رسید. کشتی ایران در روز اول مسابقات دو طلا و یک برنز گرفت تا مانند همیشه وظیفه خود را در قبال ورزش ایران انجام داده باشد.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۳۳

نمایش قهرمانانه یزدانی

حسن یزدانی دلاور جویباری کشتی ایران، با 4 کشتی مقتدرانه و ضربه فنی امتیازی همه حریفانش به اولین مدال طلای کاروان ایران در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا دست یافت. 4 کشتی یزدانی در این دوره از رقابتها مجموعا 560 ثانیه زمان برد. او 43 امتیاز گرفت و تنها دو امتیاز به حریفان داد و اویتومن اورگودول مغولستانی که مدال برنز به دست آورد، باید خوشحال باشد که آن دو امتیاز را از کشتیگیر نامدار ایرانی گرفت. یزدانی در فینال عبدالنادر لبنانی را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد تا با کمترین مشکل به مدال طلای وزن 86 کیلو برسد.

طلای ناب کریمی

علیرضا کریمی دلاور 88 کیلویی و کرجی کشتی ایران که با حدود 10 کیلو وزن کمتر نسبت به حریفان، در وزن 98 کیلو کشتی میگرفت، راهی فینال شد. او که در دور اول استراحت داشت، کشتیگیر ژاپنی را ضربه فنی امتیازی کرد و پشت کشتیگیر ازبک را به تشک چسباند تا به ماگومد موسایف کشتیگیر 99 کیلویی و نامدار قرقیزستانی برسد که عناوین مختلف از جمله قهرمانی آسیا را در کارنامه داشت. کریمی در این مسابقه، جسارت و هوش را با هم نمایش داد تا به دومین طلای کشتی و کاروان ایران دست یابد.

اطری: باید طلا میگرفتم

رضا اطری، ملی پوش کشتی ایران بعد از کسب مدال برنز 57 کیلوگرم بازیهای آسیایی 2018 گفت: مبارزه خوبی بود ولی باید طلا میگرفتم. در واقع با ناداوری که انجام شد، نتوانستم به مدال طلا برسم. با این حال خدا را شکر میکنم که محک خوبی خوردم تا برای مسابقات جهانی، دید بهتری نسبت به خودم داشته باشم.

حسین خانی مدال نگرفت

مصطفی حسین خانی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با شکست در دیدار ردهبندی از کسب مدال بازماند. او در کشتی آخر خود با نتیجه 10 بر 8 مقابل فوجینامی یوهی از ژاپن شکست خورد.

قرعهکشی فرنگی

قرعهکشی مسابقات کشتی فرنگی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی انجام شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. در وزن 60 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، مهرداد مردانی در دور اول به مصاف «کیم سئونگ هاک» دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی میرود.در 67 کیلوگرم که 16نفر شرکت کردهاند، محمدرضا گرایی در دور اول با «حسن عبدالکریم» از سوریه کشتی میگیرد.محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم در دور نخست به مصاف «بین یانگ»، قهرمان آسیا از کشور چین میرود. در وزن 87 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، حسین نوری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف «شیهاز اویلیکوف» از ترکمنستان میرود. در وزن 97 کیلوگرم هم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با «رامادانی» از اندونزی کشتی میگیرد.

در 130 کیلوگرم که 11 نفر شرکت کردهاند، «بهنام مهدیزاده» در دور نخست به مصاف «مورات رامونوف»، نایب قهرمان آسیا از قرقیزستان میرود. مسابقات اوزان 60 و 67 کیلوگرم در روز 30 مردادماه انجام میشود و مسابقات اوزان 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم نیز 31 مردادماه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها