رئیس رسانه ملی در آیین افتتاح رادیو زیارت و 271 پروژه فنی صداوسیمای مرکز خراسان رضوی از ایجاد رادیو و تلویزیون‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با همکاری آستان قدس برای نشر فرهنگ رضوی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۲۹
ایجاد رادیو و تلویزیون‌های بین‌المللی برای نشر فرهنگ رضوی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری در این مراسم با تأکید بر اهمیت زیارت گفت: زیارت، امر مهم و ابعادمند معنوی و اجتماعی است که فواید فراوانی دارد و انسان را به کانون خوبی‌ها، دلبسته و هدایت می‌کند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه زیارت، معنویت، اخلاق و رفتار انسان‌ها را ارتقاء می‌بخشد، خاطرنشان کرد: زیارت در زندگی اجتماعی افراد جامعه فوق‌العاده ابعادمند و مهم است و آسایش اجتماعی را پدید می‌آورد و امیدواریم رادیو، فرهنگ زیارت را گسترش دهد و باعث رجوع مردم به اماکن مقدس کشور شود.

دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه مرکز ثقل رادیو زیارت، حرم مطهر رضوی است و در آینده سایر مراکز مذهبی کشور مانند قم و شیراز نیز به آن افزوده خواهند شد، تصریح کرد: سالیانه حدود 27 میلیون نفر زائر داخلی داریم و 2 میلیون نفر هم زائر خارجی برای زیارت امام هشتم وارد مشهد مقدس می‌شوند و امیدواریم که رادیو زیارت در ایجاد آرامش، تمدن‌سازی و افزایش ظرفیت‌های اجتماعی، تحولات اقتصادی و اجتماعی موفق عمل کند.

رئیس رسانه ملی با تأکید بر اینکه مباحث مربوط به فناوری رسانه در دنیا فوق‌العاده مهم است و اگر نتوانیم تحولات فنی را در کشور و رسانه ملی رقم بزنیم دچار عقب ماندگی و انزوا می‌شویم، اظهار داشت: همکاران ما در معاونت توسعه و فناوری رسانه، در تراز جهانی حرکت می‌کنند و مطابق با پیشرفته‌ترین تحولات دنیا پیش می‌روند و آن را در رسانه ملی اجرا می‌کنند.

دکتر علی عسکری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز کشور به برکت اسلام و جمهوری اسلامی در آرامش است اما دشمنان این آرامش را برنمی‌تابند، گفت: در طول سال‌های گذشته مثلث شوم آمریکا، صهیونیسم و آل سعود با خلق داعش قصد داشتند این آرامش را بر هم بزنند اما با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همچنین دلاوری‌های سردار سلیمانی و مدافعان حرم، شکست خوردند و امروز جمهوری اسلامی ایران پرقدرت‌تر از گذشته نمایان شده و قدرت جمهوری اسلامی ایران تا مدیترانه گسترش یافته است و دشمنان ما از این قدرت بشدت نگرانند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه آمریکا از همان ابتدا به فکر براندازی در ایران بود و هر رئیس‌جمهوری که در این کشور در رأس کار می‌آمد دکترین آمریکا را با بیان و سیاست جدید علیه جمهوری اسلامی ایران پیگیری کرده است، گفت: امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود در کنار هم می خواهند به ملت ایران ضربه بزنند اما بدانند نقشه هایشاان به لطف خدا و همت مردم و مسئولان نقشه برآب خواهد شد.

دکتر علی عسکری به سخنرانی اخیر دکتر روحانی در سوئیس مبنی براینکه اصلا معنی ندارد که نفت ایران صادر نشود و آن وقت نفت منطقه صادر شود اشاره کرد و گفت: دشمنان فتنه اقتصادی را در کشور رقم زدند اما با تلاش‌های دولت و همت مردم از این فتنه‌ها سربلند بیرون خواهیم آمد و شکوفاتر از قبل حرکت می کنیم.

رئیس رسانه ملی با تأکید بر اینکه همه انقلابیون و وفاداران به انقلاب اسلامی باید به هوش باشند چرا که هدف دشمن تضعیف و ناامن کردن کشور است گفت: ملت ایران هوشیارتر از این است که اجازه دهد این خبیث‌ها، کاری از پیش ببرند و بساط آرامش و امنیت در پناه اسلام و امام رضا(ع) و ولایت فقیه تداوم پیدا کرده و توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم نیز منکوب می‌شود و ملت و دولت ایران بر همه این مشکلات غلبه خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها