بعضی وقت‌ها خبرهای مهم آنقدر که تکراری می‌شود، دیگر برای کسی اهمیتی پیدا نمی‌کند. مثلا اگر به شما بگویند خودروهای داخلی را خودروسازان دوباره گران کردند، فقط سری تکان می‌دهید و اگر با هیجان بگویند سکه فقط در یک روز 98هزار تومان گران شد و دلار به مرز 8هزار تومان رسید، باز هم چندان شگفت‌زده نمی‌شوید. این انگار برای خودش یک روش مدیریتی است که اخبار گرانی را آنقدر پشت سر هم به مردم بدهید که تورم در ذهن مردم حساسیت‌زدایی شود. شاید در این‌صورت، تحمل این همه گرانی راحت‌تر باشد.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۸۷

در این شرایط که همهچیز به سمت گرانی میرود، فکرش را بکنید که برخی میگویند چرا 600میلیون تومان ناقابل به یک ورزشکار غربی ندادید که روی ماهش را در تلویزیون ببینیم. یکی نیست به اینها بگوید در این ایام جامجهانی، هر روز روی ماه یکی از این زیبارویان را میبینید، دیگر چرا باید 600میلیون تومان دیگر زحمت بدهیم به یک اسپانسر تا یکی دیگر را نشانمان بدهد؟!

مدیرعامل محترم شرکت توتال گفته نمیخواهد شرکتش را به خاطر ایران در خطر قرار دهد. معلوم نیست چرا وقتی ایشان پس از برجام با هیجان قرارداد نفتی با ایران امضا میکرد، کسی نمیگفت که ایران نباید به خاطر توتال خودش را در معرض خطر بدعهدی قرار دهد و حالا او سر ما منت میگذارد که اگر بدعهدی شده تقصیر خودتان است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها