بُرش دادن بخشی از یک فیلم، اعمال افکت صحنه آهسته روی فیلم، ذخیره‌سازی یکی از فریم‌های ویدئو به‌صورت عکس و نشانه‌گذاری با رسم تصاویر یا افزودن متن روی ویدئوها از جمله مواردی است که ممکن است شما را مجبور کند تا یک نرم‌افزار ویرایشگر ویدئویی را روی رایانه خود نصب کنید.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۵۳

اما آیا میدانید ویندوز 10 بدون نیاز به هیچ نرمافزار اضافهای شما را قادر میکند تا این کارها را همراه بسیاری از امکانات دیگر به کمک ویرایشگر ویدئویی که بهصورت پنهان در خود جای داده است بهراحتی انجام دهید؟

برای استفاده از این ویرایشگر ویدئویی پنهان کافی است از این روش کمک بگیرید:

با استفاده از ویندوز اکسپلورر به محل ذخیرهسازی ویدئوی موردنظر خود مراجعه کنید.

روی ویدئوی موردنظر کلیک راست ماوس را فشار داده و پس از مراجعه به منوی Open With گزینه Photos را انتخاب کنید.

ویدئوی شما توسط نرمافزار Photos باز شده و گزینه Edit & Create در بالا- سمت راست صفحه برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

با کلیک روی این گزینه ابزارهای مختلفی برای اعمال تغییرات روی ویدئو در اختیار شما قرار میگیرد که باتوجه به انتخاب هریک از ابزارها، گزینههای لازم برای ویرایش ویدئو فعال شده و در پایان میتوانید با کلیک روی گزینه Save a copy نسخهای کپی از ویدئوی تغییر داده شده را در محل ذخیرهسازی ویدئوی اصلی دریافت کنید.

نکته: افکتهای سهبعدی این ویرایشگر با کلیک روی گزینه Add 3D Effects در اختیار شما قرار خواهد گرفت و یکی از جذابترین بخشهای این ویرایشگر بهشمار میرود، چراکه بهراحتی میتوانید افکتهایی بسیار زیبا را به ویدئوهای خود اضافه کنید و برای دانلود افکتهای بیشتر نیز میتوانید با کلیک روی گزینه 3D Library به بیش از 500 افکت جدید دسترسی یابید.

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها