تیم ملی ایران از هفت روز دیگر، اردوی خود را در تهران آغاز می‌کند. البته اردوی ایران در شروع بسیار خلوت خواهد بود، چراکه تنها پنج بازیکن در آن حضور خواهند داشت و تازه اشکان دژاگه هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کند.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۸۱

به این ترتیب، تیمملی تنها با پنج بازیکن استارت کار خود را میزند تا کم کم دیگر بازیکنان اضافه شوند. بیشتر لژیونرها از جمله جهانبخش، آزمون، عزتاللهی، میلاد محمدی و ....حتی قبل از بازیکنان استقلال و پرسپولیس به اردوی تیم ملی ملحق میشوند. ملیپوشهای سرخابی روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه به بازیکنان دیگر میپیوندند. تیمملی روز 29 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ازبکستان میرود و این آخرین بازی دوستانه ایران در کشور و پیش از جامجهانی خواهد بود. ملیپوشها یک روز پس از این بازی عازم ترکیه میشوند تا در این کشور اردوی خود را آغاز کنند. ایران از روز 31 اردیبهشت تمرینات خود را در استانبول استارت میزند و شش روز در یکی از مجهزترین کمپهای این شهر تمرین میکند.

روز هفتم خرداد هم ایران به مصاف تیم ملی ترکیه میرود که این دیدار بسیار مهیج خواهد بود. ترکیه هر چند به جامجهانی صعود نکرده، ولی از تیمهای خوب اروپایی به حساب میآید. ایران قرار است روز 12 خردادماه هم یک دیدار دوستانه دیگر برگزار کند، ولی محل برگزاری این مسابقه هنوز تعیین نشده است. حریف ایران، یونان است. کارلوس کیروش در روزهای گذشته به یونان سفر کرد تا در این باره با مسئولان فدراسیون آن کشور مذاکره کند.آنها میگویند به دلیل اختلافاتی که با ترکیه دارند ترجیح میدهد در خاک این کشور به میدان نروند، ولی کیروش علاقهمند است تیمملی بین دو بازی خود سفری نداشته باشد. در روزهای آینده، محل برگزاری دیدار دوستانه ایران و یونان به صورت رسمی
اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها