تکواندوکاران بدون صدرنشین روی شیاپچانگ می‌روند

آخرین بخت هوگوپوشان در ووشی

نخستین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو با حضور بهترین‌‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی ووشی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۱۵۲۹۵

این رقابتها به صورت مرحله به مرحله در حال پیگیری است که در مرحله پنجم و پایانی تیم ایران که موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات جامجهانی 2017 در بخش تیمی شد، در این رویداد حضور دارد. همچنین روسیه نایبقهرمان جامجهانی و تیم چین به عنوان میزبان مسابقات و کرهجنوبی نیز به عنوان تیم پیشنهادی از طرف کمیته فنی، دیگر تیمهای حاضر برای شرکت در بخش تیمی هستند.

آرمین هادیپور، میرهاشم حسینی، سیدحسین احسانی، عرفان ناظمی، مهدی خدابخشی و سعید رجبی ترکیب تیم ایران در این رقابتهاست که با هدایت سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و علی رضایی به عنوان مربیان هوگوپوشان را همراهی میکنند. تیم ملی فردا ایران را به مقصد چین ترک کرده و رقابتهای خود را از هفتم بهمن در بخش تیمی
آغاز میکند.

این مسابقات در چهار راند برگزار خواهد شد که در راند اول پنج هوگوپوش به ترتیب اوزان مبارزه میکنند. راند دوم سه ورزشکار انتخاب شده توسط مربی روی شیاپ چانگ میروند و در دو راند پایانی نیز پنج تکواندوکار با امکان حداکثر 12 بار جابهجایی مبارزه خواهند کرد. این آخرین بخت مدالآوری تیم ملی در این رقابتهاست.

در مرحلههای قبلی و انفرادی این مسابقات زهرا پوراسماعیل، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، ناهید کیانی و سجاد مردانی به این رقابتها رفته بودند که تنها مردانی در وزن به علاوه 80 کیلوگرم موفق به کسب نشان برنز و سایر هوگوپوشان حذف شدند.

تکواندو بدون صدرنشین

امروز رقابتهای هفته اول و دوم از دوربرگشت لیگ برتر برگزار میشود.

در نخستین دیدار از هفته اول، تیم رده سومی لوازم خانگی کن به مصاف هیات تکواندو شمالشرق میرود، شهرداری ورامین رده دومی رودرروی پاس قوامین (رده چهارمی) قرار میگیرد. در ادامه هوگوپوشان ملوان نداجا برابر کلینیک بهبد کرج صف آرایی میکند و در آخرین دیدار نیز پالایش نفت آبادان با تعاونی انقلاب شهریار مبارزه میکند. تیم یاسین پیشرو قم نیز با قرعه استراحت روبهرو است.

اما در هفته دوم این مسابقات، هیات تکواندو استان البرز با پاس قوامین مبارزه میکند، لوازم خانگی کن میبایست با تعاونی انقلاب شهریار پیکار کند، تکواندوکاران هیات تکواندو شمالشرق به مصاف هوگوپوشان یاسین پیشرو قم میروند و در دیدار پایانی شاهد رقابت دو تیم شهرداری ورامین و ملوان نداجا خواهیم بود. کلینیک بهبد کرج نیز در این هفته استراحت دارد.

با توجه به در خواست تیم دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تعویق دیدارهای این تیم در هفته اول و دوم از دور برگشت، سازمان لیگ بهدلیل حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی اعزامی به نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم، با این درخواست موافقت کرد.

در پایان دور رفت، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 9 برد، یک تساوی و کسب 28 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را به نام خود ثبت کرد. شهرداری ورامین نیز9 برد، یک باخت و کسب 27 امتیازنایب قهرمان شد و لوازم خانگی کن با 7 برد، 2 باخت، یک تساوی و23 امتیاز سوم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها