بازی The Inpatient توسط شرکت Supermassive Games به‌صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی PS4 یعنی PS VR ساخته شده و همین موضوع شانس تجربه‌ بازی را بسیار کاهش می‌دهد، زیرا برخلاف Resident Evil 7 که این هدست را هم علاوه بر کنترل اصلی پشتیبانی می‌کرد، عنوان فوق را بدون PS VR نمی‌توانید بازی کنید.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۰۹

داستان بازی 60 سال قبل از انحصاری تحسین شده‌ Until Dawn جریان دارد و اتفاقات آن به آسایشگاه روانی Blackwood Pines مربوط می‌شود که شما بدون این‌که بدانید که هستید، به‌عنوان بیمار در آن قرار دارید. تجربه‌ واقعیت مجازی بازی، شما را با ترس‌های شخصی، وحشت‌های روانشناختی و سکانس‌های ترسناک هیجانی بیش از پیش پیوند خواهد داد. صدای سه‌بعدی و صحبت کردن با شخصیت‌های مختلف بهترین راهنماهای شما برای پیدا کردن اهداف‌تان در این تیمارستان است.

در The Inpatient انتخاب‌ها و تصمیم‌هایی که در مسیر بازی اتخاذ می‌کنید روی خط اصلی داستان و روایت تاثیرگذار خواهند بود و بسته به انتخاب‌های‌تان پایان‌های متفاوتی را خواهید دید. همچنین سکانس‌هایی در قالب فلش‌بک رفته رفته شما را با گذشته‌ شخصیت‌تان نیز آشنا می‌کنند. برای تجربه‌ The Inpatient احتمالا خیلی باید هزینه کنید، اگر قبلا این کار را نکرده باشید.

هیولاکشی به شیوه‌ ژاپنی

دومین بازی این هفته عنوان جدید کپکام به اسم Monster Hunter World است که چند وقت پیش بتای رایگان آن نیز منتشر شده بود. در این بازی که برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شود بازیکن در نقش یک شکارچی قرار می‌گیرد و قدم به دنیایی فانتزی مملو از موجودات و هیولاهای بزرگ و وحشی می‌گذارد تا به تنهایی یا همراه با سه نفر دیگر از دوستانش دمار از روزگار این هیولاهای بزرگ دربیاورد. سازندگان در خلق دنیای بازی دست به ایجاد یک اکوسیستم زنده زده‌اند به نحوی که موجودات و جانوران در زنجیره‌ مختلفی از هرم غذایی یکدیگر قرار گرفته و بهره گرفتن از این موضوع و انداختن جانوران و هیولای مختلف به جان یکدیگر یا استفاده از محیط برای داشتن دست بالا در مبارزه از مهم‌ترین کارهایی است که برای پیروزی در بازی باید انجام دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها