امروزرئیس فدراسیون معرفی می‌شود

چرخش نامزدها در زمین والیبال

با احراز صلاحیت بهنام محمودی، انتخابات فدراسیون والیبال امروز با حساسیت بیشتری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۷۳

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون والیبال، یکی از پرحرف و حدیث‌ترین مجمع‌ها در میان مجامع است که همزمان با شروع نام‌نویسی، تا امروز که زمان برگزاری انتخابات است، حرف‌های متناقض زیادی پیرامون آن شنیده شده است.

وزارت ورزش و جوانان تا روز گذشته اسامی چهار نامزد تائید صلاحیت شده را برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال اعلام کرده بود در حالی که نام بهنام محمودی در فهرست نهایی قرار نگرفت.

دیروز پس از گذشت چند روز بالاخره وزارت در کنار نام‌های احمد ضیایی، محمدتقی حسن‌زاده، امیرحسین منظمی و کریم فروزان نام بهنام محمودی را هم به عنوان نامزد تائید صلاحیت شده اعلام کرد.

محمودی در این باره گفت: احراز صلاحیت من باید یک هفته پیش انجام می‌شد، اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد. می‌خواهم از تجربه افرادی همچون داورزنی و یزدانی‌خرم و پیشکسوتان والیبال که جزو سرمایه‌های این رشته هستند،‌ استفاده کنم.

نامزد ریاست فدراسیون والیبال درخصوص این که گفته می‌شود، ضیایی برنده قطعی مجمع انتخاباتی این فدراسیون خواهد بود، گفت: در ورزش، تیم‌های میزبان از امتیازات بیشتری برخوردار هستند. ضیایی هم همین شرایط را دارد و حکم میزبان را دارد و از همه ابزارهایی که دارد استفاده می‌کند. من به این مسائل آگاه هستم اما تسلیم نمی‌شوم و امید من به شعور بالای خانواده والیبال است. احترام زیادی برای ضیایی قائل هستم اما اطمینان دارم هیات‌های استانی رای خود را نمی‌فروشند. دست‌هایی در کار است تا من رای نیاورم و ضیایی رئیس شود، اما خانواده والیبال به بلوغ کامل فکری رسیدند و می‌دانند به چه کسی رای بدهند.

در مدتی که بحث انتخابات داغ بود، عده‌ای بهنام محمودی را نامزد برگزیده جامعه والیبال معرفی کردند؛‌ آن هم در مقابل ضیایی که 10 سال نایب رئیس فدراسیون داورزنی است. محمودی، ضیایی و منظمی مثلث رقابت داغ انتخابات امروز را تشکیل می‌دهند .

ضیایی به جام‌جم آنلاین گفت: از آنجا که 10 سال در مجموعه فدراسیون والیبال کار کردم، تصمیم گرفتم وارد گود کارزار انتخاباتی فدراسیون والیبال شوم. من اجازه نمی‌دهم ارتباط والیبال ایران با جهان قطع شود. بدون تردید والیبال ورزشی است که مورد توجه جامعه قرار دارد. من می‌خواهم ضمن احترام گذاشتن به اقدامات سال‌های اخیر داورزنی در فدراسیون والیبال، با استفاده از استادان، پیشکسوتان و تزریق نیروهای جوان به فدراسیون والیبال، ساختاری جدید به‌وجود بیاورم که بتواند راه گذشته را ادامه بدهد. ما می‌خواهیم به بهترین شکل ممکن به المپیک 2020 برسیم.

وی که نخواست در موضوع محمودی وارد شود، گفت: من به تنهایی نمی‌توانم معجزه کنم، مگر این که کل جامعه والیبال دست به دست هم بدهند. من تغییرات زیادی در فدراسیون به وجود خواهم آورد، اما این تغییرات سنجیده خواهد بود.

امیرحسین منظمی یکی دیگر از نامزدها با سابقه ملی‌پوشی در والیبال وارد گود شده است. در روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی بر ائتلاف او با محمودی هم‌تیمی قدیمی شنیده شده است، اما منظمی گفت: به هیچ عنوان چنین ائتلافی صورت نخواهد گرفـت زیرا آمده‌ام تا در صحنه باشم. تمام تلاشم را برای کسب آرا انجام می‌دهم تا بتوانم با تکیه بر اطلاعات علمی و تجارب ارزشمندم، به جامعه والیبال ایران خدمت کنم.

نامزدهای والیبال

دکتر محمدتقی حسن‌زاده، کریم فروزان، دکتر احمد ضیایی، دکتر بهنام محمودی و دکتر امیرحسین منظمی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها