جمعه‌شب، در حالی که هنوز تمام نگاه‌ها به اخبار زلزله و نگرانی‌ها از این بابت معطوف بود، یک هکر پیج وینگر چپ استقلال را هک کرد. اطلاعاتی که او از پیج قائدی منتشر کرد، به ناگهان تمام خبرها را زیر سایه خود قرار داد و به داغ‌ترین بحث در فضای مجازی تبدیل شد. این هکر که در هانوفر آلمان زندگی می‌کند، علاوه بر این که ویدئویی در یک پیج دیگر منتشر کرد، ویدئویی هم از فعالیت‌ها و چت‌های او در اینستاگرام در اختیار همه قرار داد. چت‌های قائدی بسیار جنجالی بود و می‌توانست برای این بازیکن دردسرساز باشد. قائدی چند ساعت بعد پیغامی منتشر کرد و نوشت ساعت 2 بامداد است و هنوز نتوانسته بخوابد. او همچنین تاکید کرد با آبرویش بازی شده و پیام‌ها را ساختگی خواند.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۰۹

در همین حال تعدادی از بازیکنان استقلال تلاش کردند به قائدی دلداری دهند. بازیکنان بزرگ استقلال مثل مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری و امید ابراهیمی امروز در تمرین دقایقی با قائدی صحبت کردند و به او بابت اتفاق‌هایی که برایش رخ داده، دلداری دادند و او را آرام کردند.همچنین بازیکنان تیم‌های مختلف هم با محکوم کردن این مساله، اعلام کردند باید با هکری که اطلاعات خصوصی این بازیکن را منتشر کرده، برخورد شود. حسین ماهینی، مدافع قرمزها در این باره نوشت: «این که بخواهیم با آبرو و حیثیت یک جوان بازی کنیم و قبل از شکوفایی کامل استعدادهایش او را به حاشیه بکشانیم، در قاموس هیچ انسان شرافتمندی نیست. من مطمئنم هواداران پرسپولیس هم این حرکت را تائید نکرده و هیچ کدام از این پست‌ها را بازنشر نمی‌کنند.» محسن کریمی، شایان مصلح، مرتضی پورعلی گنجی و.... از جمله بازیکنانی بودند که طی 24 ساعت گذشته به حمایت از مهدی قائدی پرداختند.

دیروز اما خبر دیگری هم رسید که بسیار قابل تامل بود. گویا این دومین باری بود که پیج قائدی هک می‌شد. دفعه اول، هکر اطلاعات را به طور کامل در اختیار علی منصوریان مربی سابق استقلال قرار داد. این مربی هم در یکی از جلسات تمرینی، برخورد شدیدی با قائدی کرد و به او گفت: «این اطلاعات چیست که برای من فرستاده‌اند؟» قائدی هم ابتدا منکر شد ولی وقتی دید منصوریان به طور مستند حرف می‌زند، در حالی که اشک می‌ریخت از سرمربی تیمش عذرخواهی کرد. چند ماه بعد اما در حالی که دیگر منصوریان سرمربی استقلال نیست، پیج قائدی برای دومین بار هک شد و حالا اطلاعاتش در اختیار همه قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها