نفت مسجد سلیمان، قهرمان نیم فصل لیگ یک

صلابت صدرنشین لیگ یک از جنوب به شمال کشور ادامه یافت؛ نفت مسجد سلیمان در قائمشهر بر جدی‌ترین تعقیب‌کننده خود نساجی نیز فائق آمد تا ضمن به رخ کشیدن فاصله خود با تعقیب‌کنندگانش، قهرمانی‌اش را در نیم فصل اول این رقابت‌ها مسجل کند.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۱۷

تیم تحت هدایت محمود فکری در حالی در پایان هفته پانزدهم لیگ دسته اول با 36 امتیاز پیشتاز است که اولین و آخرین بار در این لیگ در هفته ششم برابر خونه به خونه بابل تن به شکست داد و بعد از آن باخت تا دیروز که در قائمشهر به میدان رفت، هفت پیروزی و دو تساوی کسب کرد و یکه‌تاز شد.

تیمی که سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد و هفته‌هاست به هیچ حریفی باج نمی‌دهد در قائمشهر نیز نساجی را با هواداران پرشور خود مات و مبهوت کرد. محمود فکری که فصل گذشته حضوری پرتنش در نساجی داشت دیروز به خوبی توانمندی خود را به مدیران باشگاه سابق خود نشان داد، طوری که نه‌تنها صدرنشینی خود را مقتدرانه ادامه داد که نساجی را یک پله پایین‌تر فرستاد تا این بار بادران را تعقیب‌کننده خود ببیند.

جالب این‌که دیدار هفته شانزدهم نفت با همین بادران است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار بادران است و آیا این تیم قادر خواهد بود ترمز تیم فکری را بکشد یا یک تعقیب‌کننده دیگر یک قدم عقب‌تر رانده می‌شود.

در دیگر دیدارهای جالب توجه هفته پانزدهم برق جدید شیراز نیز در عین ناباوری در حافظیه یک بر صفر مغلوب آلومینیوم اراک شد تا فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر شود.

نتایج هفته پانزدهم

مس رفسنجان صفر ـ ماشین‌سازی تبریز صفر نساجی مازندران صفر ـ نفت مسجدسلیمان یک / گل: پیمان میری(82 ـ پنالتی) مس کرمان صفر ـ فجرسپاسی شیراز یک / گل: حمید جوکار(16)
اکسین البرز 3 ـ ایرانجوان بوشهر2/ گل: سجاد فیض‌الهی(21) برای ایرانجوان، آرمان رمضانی(45)، یاسر وکیلی و شاهین شفیعی برای اکسین آینده‌سازان برق جدید شیراز صفر ـ آلومینیوم اراک یک/ گل: منصور تنهایی 63 شهرداری تبریز یک ـ گل‌گهر سیرجان صفر/ گل: علی محمدی(42) صبای قم 2 ـ بادران تهران 3/ گل: قائم اسلامی خواه(7)، مهدی ترکمان 14 برای بادران،کیوان وحدانی(25)، سعید حلافی(39) برای صبا راه‌آهن تهران یک ـ ملوان یک/ گل: صائب محبی 67 برای ملوان و رضا معقولی 76 برای راه‌آهن شهرداری ماهشهر یک ـ خونه به خونه مازندران 2/ گل: سجاد آشوری(20 و 70) برای خونه به خونه و مصطفی برمک (90+2) برای شهرداری.

فکری: امیدوارم نفت و نساجی به لیگ برتر صعود کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هواداران نساجی قبل از بازی هم گفتم که چه برنده شوم و چه بازنده، خودم را برنده این بازی می‌دانم.

محمود فکری که پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران و قهرمانی نیم فصل در نشست خبری صحبت می‌کرد، افزود: بازی خوبی بود و هر دو تیم نشان دادند که مستحق حضور در رده‌های اول و دوم جدول هستند. با توجه به شرایط زمین، هر دو تیم بازی قشنگی ارائه کردند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد شد. هواداران تیم نساجی به‌خاطر باخت ناراحت هستند اما در مجموع بازی زیبایی را دیدند.

وی در ادامه گفت: من دوست دارم نساجی و نفت مسجدسلیمان بتوانند به لیگ برتر صعود کنند. هواداران هم به خوبی از نساجی حمایت و تشویق کردند. من به‌عنوان یک مازندرانی از آنها تشکر می‌کنم. این شور و حال تماشاگران را در لیگ برتر هم کمتر شاهد هستیم. امیدوارم نساجی به خاطر این هواداران بتوانند به لیگ برتر صعود کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها