آبی‌پوشان لندن با کسب یک برد خارج از خانه هفته دهم لیگ برتر انگلیس را پشت سر گذاشتند.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۷۰
پیروزی دشوار چلسی  / پیشتازی منچسترسیتی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در آخرین بازی از شب نخست هفته دهم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه)، تیم فوتبال چلسی با یک گل میزبانش بورنموث را شکست داد و فاصله خود را با صدر جدول حفظ کرد.

تک گل این بازی را ادن ازار در دقیقه 51 با پاس آلوارو موراتا به ثمر رساند. تیم تحت هدایت آنتونیو کونته با این نتیجه 19 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در رده چهارم، فاصله خود را با تاتنهام رده سومی به یک امتیاز کاهش داد. بورنموث اما با همان 7 امتیازی که از قبل داشت در رده نوزدهم جدول باقی ماند.

فردا دو بازی دیگر در لیگ برتر برگزار می‌شود که در بازی نخست ساوتهمتون میهمان برایتون است و در بازی دوم لسترسیتی از اورتون بحران زده پذیرایی می‌کند.

پیشتازی منچسترسیتی / برتری آرسنال و لیورپول مقابل حریفان

در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب (شنبه) 5 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول و آرسنال برابر رقبای خود به برتری رسیدند.

منچسترسیتی صدرنشین که میهمان وست‌بروموویچ رده پانزدهمی بود با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید و با 28 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

لروی سانه در دقیقه 10، فرناندینیو 15 و رحیم استرلینگ در دقیقه 64 برای منچسترسیتی گلزنی کردند و جی رودریگز در دقیقه 13 و متئو فیلیپس در دقیقه 2+90 گل‌های وست‌بروموویچ را به ثمر رساندند. سیتی با این پیروزی فاصله 5 امتیازی خود را با منچستریونایتد رده دومی حفظ کرد.

آرسنال هم در حالی که در خانه از دقیقه 22 تا دقیقه 51 از حریفش عقب بود، بازی باخته را 2 بر یک برد. سم کلوکاس در دقیقه 22 سوانزی را پیش انداخت اما در ادامه سئاد کولاسیناک در دقیقه 51 و آرون رمزی در دقیقه 58 برای آرسنال گلزنی کردند تا توپچی‌ها 19 امتیازی شوند و به رده چهارم جدول صعود کنند.

لیورپول نیز امشب در دیداری خانگی برابر هادرزفیلد 3 بر صفر پیروزی شد که در این بازی استوریج در دقیقه 50، فیرمینو در دقیقه 58 و وینالدوم در دقیقه 75 گلزنی کردند، ضمن اینکه محمد صلاح در دقیقه 42 یک پنالتی لیورپول را به هدر داد.

با این نتیجه لیورپول 16 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به چلسی در رده ششم قرار گرفت.

در 2 بازی دیگر امشب نتایج زیر رقم خورد:

کریستال پالاس 2 - وستهام 2

واتفورد صفر - استوک یک

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، منچسترسیتی 28 امتیازی صدرنشین است، منچستریونایتد 23 امتیازی در رده دوم قرار دارد و تاتنهام 20 امتیازی هم سوم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها