نوه امام (ره) گفت: فریاد مرگ بر آمریکا که مرگ بر استکبار است باید در کشورها طنین‌انداز شود تا آنها ساکت شوند. مرگ بر آمریکا یک شعار کاملا اخلاقی است.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۵۵

به گزارش فارس، نوه حضرت امام (ره) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، افزود: ملت ایران فهمید که با خوی استکباری آمریکا روبه‌روست و سردمداران آمریکا هنوز آدم نشده‌اند. خصلت خوی استکباری این است که سیری‌ناپذیر است و اگر ما انرژی هسته‌ای، سپاه، ارتش، گاز و همه امکانات خود را به آنها بدهیم، استکبار سیر نمی‌شود. این خوی استکباری است.

نوه امام (ره) تاکید کرد: این طور نیست اگر در مساله‌ای کوتاه بیایید آنها موضوع دیگری را مطرح نمی‌کنند. بلکه تا در مقابل آنها ایستادگی نشود و فریاد مرگ بر آمریکا که مرگ بر استکبار است در کشورها طنین‌انداز نشود، آنها ساکت نمی‌شوند.

وی گفت: مرگ بر آمریکا، مرگ بر ملت آمریکا و حتی مرگ بر سردمداران آمریکا نیست چون آنها کسی نیستند که مرگشان را بخواهیم ؛ بلکه مرگ بر آمریکا مرگ بر استکبار، استعمار و استثمار و یک شعار کاملا اخلاقی است.

سیدعلی خمینی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، خلف صالح امام (ره) با استقامت مثال زدنی خود راه امام را ادامه می‌دهند و ما اکنون در نهایت قدرت در منطقه حاضریم. البته مشکلات وجود دارد و کسی منکر مشکلات نیست. بالاخره در جامعه فقر و بیکاری داریم اما الحمدلله ملت ما نسبت به انحرافات به صورت تیزبینانه در حال حرکت است.

نوه امام (ره) گفت: مشکلات در همه جای جهان است و ما باید منصفانه نگاه کنیم. جمهوری اسلامی ایران به‌رغم همه جنگ‌ها و تحریم‌ها یک نظام موفق در جهان است. سیدعلی خمینی که به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت حاج آقا مصطفی سخنرانی می‌کرد،‌ گفت: اصل شهادت او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. وی در خصوص جایگاه علمی و دینی حاج آقا مصطفی گفت: امام فرمودند مصطفی امید آینده اسلام بود. رهبر معظم انقلاب نیز در تعبیر عجیبی فرمودند مصطفی امید آینده ما و خمینی آینده ایران بود.

ید واحده در مقابل دشمن

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی هم طی سخنانی در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا و واکنش مردم و مسئولان به این سخنان گفت: مقابل موجی که بخواهد استقلال کشور را زیر سوال ببرد، ید واحده هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها