سخنگوی پلیس درباره خبر تیراندازی پلیس به کولبران اعلام کرد آنها از مناطق ممنوعه و نقاط قرمز امنیتی وارد کشور شده بودند و ماموران برای جلوگیری از هرنوع حادثه ضدامنیتی ناگزیر به تیراندازی شدند.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۵۲

به گزارش جام‌جم، سردار منتظرالمهدی افزود: شامگاه 14 شهریور امسال در نیمه‌های شب، مرزبانان هنگ مرزی شهرستان بانه متوجه ورود افرادی از مناطق ممنوع و نقاط قرمز امنیتی مرز به داخل کشور می‌شوند که با اخطار و هشدارهای پی در پی و تیراندازی هوایی سعی بر جلوگیری از استمرار تردد غیرقانونی آنان می‌کنند که در سایه بی‌توجهی آنان؛ با توجه به حساسیت منطقه و سوابق تهدیدات امنیتی گذشته برای پیشگیری از هر نوع پیشامد ضدامنیتی؛ ناگزیر اقدام به تیراندازی کرده که تعدادی از آنان متواری شده و دو نفر جان خودشان را از دست دادند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های بعدی مشخص می‌شود این دو نفر از شهروندان همان منطقه و حامل محموله مواد محترقه بودند. نیروی انتظامی ضمن اظهار تاسف و تاثر از جان سپردن این دو شهروند، با اشاره به این که موضوع فوق هیچ ارتباطی به بحث کولبری و مناطق و معابر مشخص شده برای تردد کولبران نداشته است، بار دیگر تاکید می‌کند، پلیس بر سر امنیت مردم هرگز مماشات نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها