زندگی چهره‌های معروف در همه جای جهان زیر ذره‌بین است. رسانه‌ها از اشتیاق مردم در دانستن اخبار زندگی خصوصی و شخصی استفاده می‌کنند و برای افزایش مخاطبان خود در انتشار اخبار مربوط به چهره‌های مشهور یا همان سلبریتی‌ها با هم رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۶۲

امروزه در عصر ارتباطات نوین و یکه‌تازی شبکه‌های اجتماعی اخبار مربوط به سلبریتی‌ها بسرعت منتشر می‌شود البته ناگفته نماند که گاهی خود این افراد بدون واسطه رسانه‌ها دست به کار می‌شوند و اتفاقات مربوط به زندگی خود را به مردم اطلاع می‌دهند.

بهاره رهنما یکی از همین بازیگران معروف است که با استفاده از صفحه اینستاگرامش برخی اتفاقات زندگی شخصی و کاری‌اش را با دنبال‌کننده‌هایش در میان می‌گذارد. صفحه او در اینستاگرام تا مدتی قبل باز بود، اما چندی است او صفحه خود را بسته و همه مردم نمی‌توانند از صفحه او بازدید کنند. اینستاگرام رهنما 13هزار دنبال‌کننده (فالور) دارد.

چند روز قبل رهنما عکسی متفاوت از حرم امام رضا(ع) در اینستاگرامش منتشر کرد که این گمانه را به وجود آورد که زندگی او در شرف اتفاقات تازه‌ای است. تا این‌که شنبه‌شب آن اتفاق واقعا رخ داد و این بازیگر رسما در اینستاگرامش خبر از ازدواج مجدد داد. دوستان و همکارانش نیز با انتشار پست‌هایی به او تبریک گفتند که یکی از این بازیگران کمند امیرسلیمانی بود که عکسی در کنار عروس خانم به اشتراک گذاشت و به او تبریک گفت.

صبح دیروز همه سایت‌ها و کانال‌های خبری پر شد از خبر ازدواج مجدد بهاره رهنما با مردی به نام امیرخسرو عباسی که صاحب کارخانه لوازم آرایشی و بهداشتی است.

رهنما که در کنار کارهای هنری و بازیگری، فعالیت‌های اقتصادی هم داشته و صاحب یک رستوران نیز هست در عکس مراسم عروسی‌اش که در اینستاگرامش منتشر کرد، نام و صاحبان آرایشگاه، طراح و دوزنده لباس و مراسم تشریفات را هم نوشت و می‌توان به این نتیجه رسید که او در یکی از پربازدیدترین پست‌هایش برای چند نفر تبلیغ هم کرده است!

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی نویسنده و کارگردان تلویزیون و سینماست. رهنما دختری به نام باران قاسمخانی نیز دارد. رهنما در برنامه‌ دورهمی با بغض اعلام کرد دخترش به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها