یک عکس، یک متن

فرزند شهید در آغوش رئیس مجلس

مراسم بزرگداشت شهید حججی صبح دیروز با حضور مقامات لشکری و کشوری در حسینیه امام خمینی(ره) نیروی زمینی سپاه برگزار شد.در حاشیه این مراسم علی لاریجانی، رئیس مجلس پسر دوساله شهید حججی را در آغوش گرفت و عکاس ایسنا این لحظه را ثبت کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۱۶

طالب‌لو پدر شد

وحید طالب‌لو، دروازه‌بان سابق تیم‌های استقلال، راه‌آهن، شاهین بوشهر، فولاد خوزستان و تیم ملی فوتبال کشورمان پدر شد. او نام پسرش را لیام انتخاب کرده است که دو شب پیش در آمریکا به دنیا آمد./ رکنا

آثار دلهره‌آور یک کانادایی

دیدن آثار «ماسکال لاسر» هنرمند کانادایی همواره با استرس و اضطراب همراه است. وقتی آثار متنوع او را می‌بینید ناخودآگاه ترسی پنهان در وجود شما تسری می‌یابد و همانند پرتاب سنگی، برکه آرامش شما را چین و شکن می‌اندازد./ تابناک

رونالدو روی خط تولید شلوار

کریستیانو رونالدو، با سوابق درخشان ورزشی، نیاز به معرفی ندارد اما شاید بد نباشد بدانید، او که در سال‌های اخیر به یک نماد مد نیز تبدیل شده و دستی بر آتش این صنعت دارد، با تمرکز بر شلوار جین‌های متنوع و راحتی که به صاحب آن آزادی حرکت می‌دهد، اقدام به راه‌اندازی خط تولید جدیدی برای یک برند معروف شلوار جین کرده است./ ایلنا

عمیق‌ترین متروی جهان

پیونگ‌یانگ، پایتخت کره‌شمالی عمیق‌ترین تونل‌های متروی جهان را دارد که بیش از 100 متر زیرزمین قرار دارند و در صورت بروز جنگ هسته‌ای میان آمریکا و کره‌شمالی می‌توانند به‌عنوان یکی از بهترین پناهگاه‌های هسته‌ای مورد استفاده قرار بگیرند.

تصاویر منتشر شده از سیستم متروی پیونگ‌یانگ حاکی از آن است مردم پایتخت کره‌شمالی از عمیق‌ترین سیستم متروی جهان استفاده می‌کنند که دارای دو خط با مجموع طول 18 مایل در زیر پایتخت کره شمالی است.

کار ساخت متروی شهر پیونگ یانگ در سال 1968 شروع و در سال 1973 به دست کیم ایل سونگ، پدربزرگ کیم جونگ اون، رهبر فعلی کره‌شمالی افتتاح شد.

روزنامه دیلی‌میل نوشت: عمق این مترو در زیرزمین به این معنی است که شهروندان پیونگ‌یانگ می‌توانند در صورت بالاگرفتن تنش‌ میان کره‌شمالی و آمریکا و بروز یک جنگ هسته‌ای از آن استفاده کنند.

یک عکاس فرانسوی به نام اریک لافورگ توانسته هنگام سفر به کره‌شمالی از متروی پیونگ یانگ عکاسی کند و می‌گوید این مترو دارای 17 ایستگاه در دو خط است.

به گفته او، ایستگاه‌های این مترو اسامی انقلابی نظیر رفیق، ستاره سرخ، شکوه، آزادی، بازسازی، پیروزی و بهشت را دارند. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها