پیش‌بینی درست از آب درآمد

ساکت برخلاف میل کی‌روش، دبیرکل شد

در شرایطی که کارلوس کی‌روش دوست داشت مهدی محمدنبی ، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال به محل کارش بازگردد و همکار او شود، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال،‌ محمدرضا ساکت را به عنوان جانشین مخالف کی‌روش برگزید. علیرضا اسدی که با کی‌روش چند سال دعوا کرد، سرانجام دیروز به صورت رسمی از کار برکنار شد. البته برکناری او قطعی بود و تنها کی‌روش با پست خود، این موضوع را علنی کرد.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۹۱

تاج از چندی قبل با اسدی برای برکناری‌اش حرف زده بود و دبیرکل هم پذیرفته بود،‌ از فدراسیون فوتبال به جای دیگری برود. کی‌روش در این میان زودتر از همه، خبر برکناری او را منتشر کرد تا قدرت خود را نشان دهد. این مساله برای تاج هم یک امتیاز بود، ‌چراکه حالا در برکناری اسدی اگر کسی هم انتقاد داشته باشد، به او انتقاد نمی‌کند. بعضی‌ها انتقاد می‌کنند که چرا با حرف کی‌روش، تاج اسدی را برکنار کرد. این در حالی است که رئیس از مدتی قبل قصد برکناری دبیرکل را داشته است. در هر صورت روز گذشته این اتفاق رخ داد و اسدی از فدراسیون رفت. پیش‌بینی‌ها درباره جانشین او هم درست از آب درآمد و تاج، محمدرضا ساکت را به عنوان دبیرکل جدید برگزید. این اتفاق در حالی رخ داد که کی‌روش دوست داشت، مهدی محمدنبی به فدراسیون فوتبال بازگردد. او روز گذشته با پستی که منتشر کرد،‌ نشان داد چقدر علاقه به بازگشت او داشته است.

کی‌روش در پست روز پنجشنبه گذشته‌اش به تعریف و تمجید از نبی پرداخته بود ولی دیروز با انتشار آخرین پستش نشان داد تعریف‌های اولیه بی‌دلیل نبوده و او دوست دارد نبی بازگردد. کی‌روش دیروز با انتشار عکسی از خود و نبی در اتاق کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال نوشت: چهار سال قبل با آقای نبی، یک جنتلمن و دوست که همیشه با احترام متقابل با او کار می‌کردم. در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال در فدراسیون، ما عملکردمان را در جام جهانی برزیل با این تابلویی که یک هنرمند از کاپ جام جهانی کشیده بود، جشن گرفتیم.

تاج با وجود تمایل شدید کی‌روش به بازگشت نبی، ترجیح داد فرد امین خود را در پست دبیرکلی بگمارد. ساکت رابطه بسیار نزدیکی با تاج دارد و البته اختلافاتی با کی‌روش.

هر چند ساکت در این مدت تلاش کرده حامی کی‌روش باشد و پشت تیم ملی، اما در دوره‌ای با کی‌روش به اختلاف شدید خورد به شکلی که وقتی به هتل تیم ملی رفت تا در کنار دیگر بازیکنان شام بخورد، سرمربی تیم ملی با اخم به او نگاه کرد و سپس گفت اجازه ندارد آنجا شام بخورد! ساکت هم به حالت قهر هتل را ترک کرد. همان روزها شایعه شد کار ساکت دیگر مدیریت تیم ملی نیست و از کار برکنار شده است اما او مدیر سازمان تیم‌های ملی بود و به کارش ادامه داد. حالا او دومین قدرت اجرایی فدراسیون فوتبال شده است و قاعدتا برخوردش با کی‌روش بیشتر خواهد بود. در حال حاضر ساکت و کارلوس رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند و ساکت همواره در اردوهای تیم ملی حاضر بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها