نویسنده و کارگردان سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما اعلام کرد «نفس» فصل دومی هم خواهد داشت که احتمالا در سال جاری تولید خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۳۷

به گزارش روابط عمومی سریال، ماجرای شخصیت‌های نفس که پس از «ارمغان تاریکی» و «پروانه» سه گانه سامان را تکمیل می‌کند، ادامه خواهد داشت. این فیلمساز در کانال تلگرامی خود در توضیح این مطلب نوشته است: «نفس» سومین سریالی است که من درباره دهه 60 ساختم. این سریال و دوتای قبلی در عین حال که آثار مستقلی هستند، اما در کنار هم مضامین مرتبطی را طرح می‌کنند. نقطه عزیمت «نفس» مثل دو کار قبلی عشق و وابستگی عاطفی است، اما عشق سطوح مختلفی دارد و با هرکدام از شخصیت‌ها کاری می‌کند. هرچه داستان جلوتر می‌رود وجه تمایز نفس با کارهای قبلی بارزتر می‌شود و شخصیت‌ها رفتارهای پیچیده‌تری را از خودشان بروز می‌دهند. بارها غافلگیر می‌شوید و تصوراتتان درباره شخصیت‌ها به هم می‌ریزد.

سامان به مخاطبان خود توصیه کرده است: قبل از تمام شدن آخرین قسمت سریال قضاوت نکنید تا لذت تماشای آن را از دست ندهید. تمام پلانها، دیالوگ‌ها و رفتار شخصیت‌ها با منظور خاصی طراحی شده اند و منطق خاص خودشان را دارند. مقایسه نفس با ارمغان و پروانه اشتباه است. به جای مقایسه بهتر است اطلاعات نفس را تجزیه و تحلیل و نکات مشترکشان را با کارهای قبلی پیدا کنید، چون آنها سرنخ رفتارهای شخصیت‌ها هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها