سرگردانی 80 مسافر در فرودگاه مشهد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: در پی سرگردانی بیش از 80 مسافر در این فرودگاه به دلیل فروش بلیت برای زمانی که پروازی وجود نداشت و سرگردانی مسافران؛ پنج آژانس هواپیمایی و یک چارتر کننده به مقام قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۸۰۰

حسن جعفری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: نیمه شب دوشنبه بیش از 80 مسافر که بلیت ساعت 2 بامداد را برای پرواز از مشهد به مقصد آنتالیا در دست داشتند در فرودگاه مشهد سرگردان شدند.

وی تصریح کرد: در واقع هیچ پروازی به مقصد آنتالیا در این ساعت وجود نداشت و بعد از پیگیری‌های متعدد مسئولان فرودگاه، مشخص شد که بلیت‌ها برای ساعتی فروخته و صادر شده که اصلا پروازی وجود ندارد و این جمعیت، مسافران پروازی هستند که شرکت هواپیمایی مربوط (اطلس جت) درخواست انجام آن را برای ظهر روز چهارشنبه داشته است.

به گفته این مسئول، در واقع اشتباه چارترکننده و نیز آژانس‌های فروش بلیت و عدم اطلاع‌رسانی درست و مناسب به مردم موجب شد تا این افراد نیمه شب دوشنبه و بامداد سه‌شنبه، ساعت‌ها در فرودگاه سرگردان شوند که این موضوع به مسافران اعلام شد و با شکایت آنان پنج آژانس هواپیمایی صادرکننده بلیت و چارترکننده به مقام قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها