دو مرد که به اتهام آدم ربایی و اخاذی 800 میلیون تومانی از مدیر شرکت، بازداشت شده‌اند در بازجویی‌ها منکر اتهامات خود شدند.
کد خبر: ۱۰۳۷۲۸۷

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضوردر شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دو مرد به اتهام آدم‌ربایی و اخاذی 800 میلیون تومانی شکایت کرد.

شاکی به قاضی مرشدلو گفت: مدیرعامل یک شرکت خرید و فروش تجهیزات پزشکی هستم. مدتی پیش دو نفر از شرکایم با من دچار اختلاف شدند و مدام تهدیدم می‌کردند یک روز از من انتقام می‌گیرند. دیروز این دو نفر سراغم آمدند و به بهانه این که می‌خواهند به مشکلات پیش آمده پایان دهند، مرا سوار خودروی مدل بالایی کرده و با خود به دفتر شرکت آوردند.

وی افزود: آنها به جای حل مشکلات، یک ساعت مرا در دفتر زندانی کردند. بعد هم یک چک مقابلم گذاشتند و با تهدید و زور خواستند 800 میلون تومان روی آن نوشته و امضا کنم.از ترس جانم چک را نوشتم و امضا کردم. آنها بعد از این اخاذی در را به روی من قفل کرده و متواری شدند. بسختی در را باز کردم و بعد از این که یک ساعت در اتاق زندانی بودم، نجات یافتم. از دو شریکم به اتهام اخاذی وآدم ربایی شکایت دارم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای یافتن دو آدم‌ربای فراری ادامه داشت تا این که دو شریک شاکی بازداشت شدند. آنها در تحقیقات آدم‌ربایی و اخاذی را انکار کردند. یکی از متهمان به قاضی پرونده گفت: من و شریکم با مدیر شرکت اختلاف حساب‌هایی داشتیم . او در برابر حل این مشکل به ما 9 فقره چک بدون امضا داد. سرانجام یکی از چک‌ها را به اجرا گذاشته و از مدیر شرکت در کلانتری شکایت کردیم. همراه ماموری از کلانتری به دفتر شرکت رفتیم اما مدیر شرکت با دیدن مرد مامور از ما خواست شکایت را پس بگیریم و حاضر است مشکل را حل کند.

وی افزود: او چند ساعت با ما حرف زد و با دستخط خودش در چکی نوشت 800 میلیون تومان بابت اختلاف حسابمان و به ما داد. قرار شد ما نیز از شکایت صرف‌نظر کنیم که بازداشت شدیم. اخاذی و آدم ربایی در کار نبود . برای این دو نفر قرار قانونی صادر و تحقیقات برای رازگشایی از این ماجرا ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها