رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز گفت: کسانی‌که در منطقه برغان با خودروهای شاسی بلند به آفرود می‌پردازند و به طبیعت آسیب وارد می‌کنند، ارتباطی با این هیات ندارند.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۶۰

اردشیر درویشی درگفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: برای توسعه رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی دراستان به زیرساخت‌هایی نیاز داریم که برخی از آنها مهیا نیستند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین این زیرساخت‌ها ایجاد یک پیست چند منظوره است تا رشته‌های مختلف اتومبیلرانی و موتورسواری را پوشش دهد.

وی توضیح داد: برای ایجاد این پیست با مسئولان مربوطه مکاتباتی داشتیم و امیدواریم این مکاتبات امسال به نتیجه برسد.این مسئول با بیان اینکه البرز ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری دارد، افزود: ورزشکاران البرزی در رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری فعالیت خوبی دارند، به گونه‌ای که سال گذشته14 مقام اول، 14 مقام دوم و 15 مقام سوم در مسابقات قهرمانی کشورکسب کردند.درویشی افزود: باید قدر این ظرفیت‌ها را بدانیم و برای مطرح شدن آنها در عرصه‌های ملی و بین المللی امکانات و زیرساخت‌های مناسب را فراهم‌کنیم.وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با رد این موضوع که موتورسواران و اتومبیلرانان به محیط زیست و طبیعت آسیب می‌زنند، گفت: همه تمرین‌ها، فعالیت‌ها و مسابقات آفرود هیات در پیست انجام می‌شود و ‌هیچ‌گونه فعالیت خارج از چارچوب که به طبیعت آسیب برساند، انجام نمی‌شود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز گفت: اشخاصی که با خودروی‌های شاسی بلند و شخصی در برغان به آفرود می‌پردازند، هیچ ارتباطی به هیات ندارند. در واقع منطقه برغان بانی مشخصی ندارد و این موضوع باعث شده است تا افراد از نقاط مختلف و حتی استان‌های دیگربه این منطقه بیایند.درویشی‌گفت: در این مورد بارها از منابع طبیعی درخواست کرده‌ایم که بخشی از زمین‌ها را در اختیار قرار دهند تا با ایجاد پیستی مجهز و استاندارد مکانی مشخص و در چارچوب برای فعالیت علاقه مندان در این منطقه وجود داشته باشد و از ورود و آسیب آن‌ها به طبیعت جلوگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها