در حالی که گفته می‌شد اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) کارلوس کی‌روش را به عنوان گزینه اصلی خود برای سرمربیگری بافانا بافانا (لقب تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی) در نظر دارد، حالا روزنامه «سیتی‌پرس» آفریقای جنوبی خبر داده کی‌روش از رقابت برای احراز پست سرمربیگری بافانا بافانا کنار رفته است.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۲۲

روز جمعه بود که SAFA از طریق حساب کاربری رسمی تیم ملی آفریقای جنوبی در شبکه اجتماعی «توئیتر» اعلام کرد، معرفی سرمربی جدید بافانا بافانا به هفته بعد (یعنی هفته جاری) موکول شد. دلیل این موضوع هم این‌طور اعلام شده است که ظاهرا نیاز بوده مربی جدید بتواند در کنفرانس خبری شرکت کند. کی‌روش گزینه اول اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی برای جانشینی شِیکس ماشابا بود، اما «سیتی پرس» فاش کرد که سرمربی پیشین تیم ملی پرتغال از گزینه‌های مدنظر این اتحادیه کنار رفته است. یک مقام ارشد اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی که نامش فاش نشده در گفت‌وگو با این روزنامه گفت، کی‌روش که مشکلات قراردادی با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران داشت، از مسئولان SAFA خواسته به دلیل نبردی که با فدراسیون فوتبال ایران دارد، دیگر او را به عنوان گزینه سرمربیگری بافانا بافانا در نظر نداشته باشند.

نقش کلیدی دژاگه مقابل قطری‌

اشکان دژاگه، ستاره تیم ملی قرار است در بازی برگشت مقابل قطر نقشی کلیدی بازی کند. این بازیکن در دیدار رفت دو تیم، مهره‌ای کارساز بود. کی‌روش برای بازی برگشت هم امید زیادی به اشکان داشت، اما نزدیک به یک هفته قبل بود که خبر رسید، این بازیکن مصدوم شده و نمی‌تواند در دیدار با قطر، ایران را همراهی کند.

پس از عکسبرداری نهایی مشخص شد، مصدومیت این بازیکن به اندازه‌ای که می‌گفتند حاد نبوده و می‌تواند خیلی زود به تمرینات ولفسبورگ برگردد. پزشکان این باشگاه ابراز امیدواری کرده‌اند، اشکان از دو هفته دیگر بتواند بازی کند و این برای ‌ تیم ملی خبر بسیار خوبی است. دژاگه از هفته آینده، تمریناتش را شروع می‌کند و به احتمال فراوان روز سوم فروردین ماه سال 96 مقابل قطر به میدان می‌رود.

این بازیکن فعلا از اظهارنظر درباره وضعیتش خودداری کرده است. نکته اینجاست که مسئولان تیم ملی خیلی علاقه ندارند، خبر بازگشت دوباره اشکان به میادین رسانه‌ای شود تا قطری‌ها همچنان تصور کنند او به دیدار مقابل آنها نمی‌رسد. کی‌روش برای راه انداختن جنگ روانی همیشه اطلاعات ایران را بویژه مقابل قطر پنهان می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها