جواد زرینچه، ستاره سال‌های نه‌چندان دور استقلال می‌گوید این تیم با شکست سیاه‌جامگان می‌توانست گام مثبتی در لیگ برتر بردارد.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۱۹

شاگردان منصوریان مقابل تیم اکبر میثاقیان متوقف شدند و حالا زرینچه در تحلیل این بازی می‌گوید: «همواره بازی تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی سخت است و بیشتر جنبه روانی دارد. این اتفاق هم در بازی دیروز اتفاق رخ داد و احساس این که استقلال بازی راحتی دارد، وجود داشت و شرایط برعکس شد. استقلال می‌توانست یک گام دیگر بردارد و منتظر هفته‌های بعد باشد. البته خوب است که تراکتورسازی مساوی کرده و باید دید امروز پرسپولیس چه نتیجه‌ای می‌گیرد‌؛ اما به نظرم استقلال یک فرصت خیلی خوب را از دست داد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید استقلال مغرور شده، جواب می‌دهد: «این مسائل متاسفانه در فوتبال ما هست. این غرور سراغ همه آدم‌ها می‌آید و دیروز هم سراغ استقلال آمده بود.»

زرینچه ادامه می‌دهد: «من اعتقاد دارم استقلال امسال دست به کار بزرگی نزده و فقط یک بار پرسپولیس را برده است. با آن همه ریخت و پاش در ابتدای فصل و تبلیغات و آمدن بازیکنان مختلف نتایجی که می‌خواستیم را نگرفتیم. حذفی را از دست دادیم و لیگ خیلی سخت است که بتوانیم مدعی باشیم. در آسیا هم که به لطف نتیجه تیم مظلومی استقلال در پلی‌آف بود و توانست صعود کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها