MWC 2017:

مدل مفهومی هدفون اکسپریا Ear سونی معرفی شد

کمپانی سونی همواره ثابت کرده است که نگاهی مثبت به تکنولوژی های نوظهور و به طور خاص فناوری هایی همچون هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و مواردی از این قبیل دارد. این شرکت، ساعتی پیش در کنگره جهانی موبایل بارسلون موسوم به MWC 2017 از مدل مفهومی اکسپریا ایر (Xperia Ear) رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۴۴
مدل مفهومی هدفون اکسپریا Ear سونی معرفی شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، محصولی که از طراحی براق و در عین حال، جذابی بهره می برد و به دستیار دیجیتالی این شرکت یعنی سونی ایجنت (Sony Agent) مجهز شده است. به گفته سونی، آن چه که این تکنولوژی را از نمونه های مشابه موجود در بازار متمایز می کند این است که کاربر برای استفاده از این محصول، نیازی به بکارگیری دست، چشم و حتی گوشی خود ندارد.

اما شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد، که چگونه چنین هدفونی می تواند با این ویژگی ها کار کند؟ در پاسخ باید بگوییم که به ادعای شرکت سونی، در این هدفون از تکنولوژی پیشرفته ای به نام «Open-Ear» استفاده شده است که می تواند صدا را "مستقیماً به مجرای گوش کاربر هدایت کند."

در واقع، این فناوری همانند آن چیزی است که در برخی هدفون های بی سیم به کار رفته به طوری که به کاربران این اجازه را می دهد، تا علاوه بر گوش دادن به موزیک و برقراری ارتباط با دستیار دیجیتالی، صداهای محیط و به اصطلاح دور و بر خود را نیز بشوند.

متاسفانه، سونی در وعده دادن‌های پوچ ید طولایی دارد و بسیاری از مدل های مفهومی این شرکت، قبل از ورود به دنیای واقعی، به فراموشی سپرده شدند. اگر به یاد داشته باشید، اولین نسل از این هدفون در نمایشگاه ایفا 2016 برای علاقه‌مندان به این برند ژاپنی معرفی شد؛ اما بنا به دلایلی همچون طول عمر پایین باتری و قابلیت های محدود، قبل از رسیدن به مرحله تولید انبوه به تاریخ پیوست.

شاید نسخه ارتقا یافته این هدفون، بتواند مهر سکوت را بر لبان منتقدانی بزند که همواره از این محصول نوآورانه مهندسان سونی ایراد گرفتند.


لینک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها