رئیس اتاق اصناف همدان از پلمب 30 واحد صنفی متخلف در روزهای گذشته خبر داد و گفت: 30 واحد صنفی به علت تداخل شغل پلمب شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۲۰

حمید فرسایی‌وحید در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازرسی از اصناف همدان واحدهایی که اقدام به تغییر شغل کرده و به عرضه آجیل می‌پردازند و در واقع بر خلاف پروانه کسب خود فعالیت دارند، پلمب شد.

وی با بیان اینکه امسال بازرسی از اصناف با استراتژی جدید انجام می‌شود، تصریح کرد: طرح بازرسی‌ اصناف از 15 اسفند تا 15 فروردین تشدید شده است و به‌طور شبانه‌روزی فعال خواهد بود بنابراین همشهریان می‌توانند با سامانه 1000127 تماس گرفته و شکایات و تخلفات اصناف را در تمامی حوزه‌ها اطلاع دهند تا واحد بازرسی و نظارت اصناف به این شکایت ها رسیدگی کند.

فرسایی‌وحید از برگزاری نمایشگاه فصلی در همدان خبر داد و گفت: نمایشگاه فصلی از 16 تا 20 اسفند در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار می‌شود که در این نمایشگاه کالاهای اساسی، پوشاک، کیف و کفش، شیرینی و آجیل، لوازم آرایشی، مرغ و گوشت عرضه خواهد شد.رئیس اتاق اصناف همدان درباره بالا بودن قیمت‌ها در بازار، عنوان کرد: قیمت کالاها در بازار افزایش نیافته بلکه قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه مشکل ساختاری در حوزه تولید کشور وجود دارد، تصریح کرد: متأسفانه نتوانستیم هزینه‌های تولید را کاهش دهیم و بر این اساس باید ساختار حوزه تولید در اقتصاد کلان برای بنگاه‌های خرد و کوچک تغییر یابد.

وی با بیان اینکه 2.5 سال رکود در بازار وجود دارد، افزود: از سال 92 رکود در بازار حاکم شده به‌طوریکه قدرت خرید مردم پایین و نرخ‌ها بالا رفته است.فرسایی‌وحید با تأکید بر وجود مشکل ساختاری در حوزه اقتصادی بیان کرد: به علت اینکه قدرت خرید مردم پایین است و توان خرید کالا ندارند، تصور می‌کنند قیمت‌ها گران شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها