ایکر کاسیاس دروازه‌بان مشهور و محبوب پورتو پرتغال گفت: اعتراف می‌کنم که در فصل گذشته آن طور که مورد مطلوبم بود، نبودم.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۸۳

آن‌طور که رسانه‌ها می‌نویسند، در چند ماه گذشته درخشش خوبی در پورتو داشته‌ام؛ اما فصل قبل از خودم راضی نبودم. وقتی تیم تغییر می‌کند و وارد یک لیگ تازه می‌شوی به زمان نیاز داری تا با شرایط تازه خود سازگار شوی. من در پورتو احساس آرامش دارم و این برای من بسیار اهمیت دارد. در سال گذشته خوب نبودم اما تلاش می‌کنم در این سال بهترین باشم. اگر به تیم ملی دعوت شوم قطعا خوشحال خواهم شد اما توقعی از مربیان تیم ملی ندارم.

در صورت داشتن شایستگی برای دعوت به تیم ملی هم توقعی ندارم. ما قرار است چهارشنبه این هفته قرار است در لیگ قهرمانان در خانه خود با یوونتوس بازی کنیم. بازی سختی است؛ اما خوشحالم که در آن، دوباره بوفون را می‌بینم. من خیلی خوش شانسم که 4 سال از بوفون جوانتر هستم. زمانی که کارم را شروع کردم 14 ساله بودم و بوفون 18 ساله بود و من قادر به تمجید از شخصیت و سبک بازی او بودم. بعد از آن ما هر دو تکامل یافته و فرصت‌های مشابهی داشتیم.

من و بوفون پیروزی‌های زیادی کسب کرده و بارها در مقابل هم به میدان رفتیم. از نظر من فوتبال ایتالیا دیگر سنگربانی مانند بوفون نخواهد داشت. در تمام دنیا او یک از بهترین‌ها بود و رقابت ما همیشه رقابتی سالم بود. ما همیشه از همدیگر تمجید کرده و از رویارویی با هم لذت می‌بریم و از نظر من بوفون بخشی از تاریخ فوتبال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها