یک مادر شیرازی نوزاد ۵ ماهه خود را سوزاند.
کد خبر: ۹۸۴۶۴۹
مادر شیرازی نوزادش را سوزاند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، روز چهارشنبه وقوع یک جنایت در ساختمانی در یکی از خیابان های شیراز به مأموران کلانتری اعلام و تیم نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.

طی بررسی‌های اولیه مشخص شد زن ۳۴ساله دختر ۵ ماهه خود را به طرز هولناکی به قتل رسانده است.

ماموران پس از حضور در محل با فریادهای زنی جوان روبه‌رو شدند که نوزادی را در آغوش خود داشت و پیکر بی‌جان نوزاد در حالی که به شدت سوخته بود مشاهده شد.

در تحقیقات اولیه کارآگاهان و به گفته کادر پزشکی مشخص شد نوزاد ۵ ماهه بر اثر سوختگی شدید جان خود را از دست داده است.

با توجه به قتل فجیع این نوزاد ۵ ماهه پرونده ای تشکیل و تحقیقات از سوی ماموران برای موضوع آغاز شد و شواهد ثابت می‌کرد که مادر سنگدل کودکش را به قتل رسانده است. با انتقال جنازه نوزاد به پزشکی قانونی این موضوع رنگ واقعیت گرفت و مرگ این کودک بر اثر سوختگی شدید را تایید کرد. به این ترتیب پرونده برای بازداشت مادر جنایتکار در اولویت کاری پلیس قرار گرفت.

این زن در بازجویی های اولیه پرونده، از راز قتل هولناک فرزندش پرده برداشت و مدعی شد در یک لحظه دست به جنایت زده است. این مادر در بازجویی ها به ماموران گفت: روز حادثه از گریه های دخترم خسته شده بودم از روزی که او به دنیا آمده بود شرایط مناسبی نداشتم و فکر می کردم او باعث بدبختی های من است.

وی افزود: روز حادثه در حالی که گریه می کرد مقداری نفت روی او ریخته و کبریت را روشن کردم. دخترم آتش گرفت و گریه کرد. یک لحظه متوجه شدم که چه کاری انجام داده و از کارم پشیمان شدم از همسایه ها کمک خواستم اما بی فایده بود و دخترم فوت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۷
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
دلم به درد امد از دست این شیطان پست لطفا بهش مادر نگید مادر مقدسه و این حرومزاده رو با وجدانش تنها میذارم
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
لعنت به تو
باید خودشم بسوزونید
منوچ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
خاك برسرت روانی دختر بیگناه را زنده سوزانی شرم برتو نا مادر دیوانه !!
كاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
از جام جم خواهش میكنم دیگه از این خبرا تو سایت نزنه
بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
لعنت الله علیك یا البنت الشیطان یا الفاسق الفاجر السفاك المنافق الظالم. خدایا این ظالم به نفس انسانیت را لحظه ای از عذاب رها نكن. الهی به حرمت بی گناهی آن طفل معصوم صغیر و آن فرشته ی پاك الهی هرگز این زن را از آتشی كه حقش است رها نكن. یا رب آن فرشته را در كنار انبیا محشور كن. یا رب چه كنم بی مادر است؟ مادری همچون فاطمه برایش قرار بده.
سبلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
من نمیفهمم چه بلایی سر مردم اومده كه با جگر گوشه هاشون این چنین رفتار می كنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
یا امام زمان
مادر این همه سنگ دل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باید همینجوری بسوزاننش اعدام كمش هست.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
موافقم این تنها نظر منطقیه كه به جای توجیه عمل یك زن جنایتكار به طفلك معصومی كه قربانی شده دل سوزانده. واقعاً باید این زن شیطان صفت را بسوزانند
مریم
Lao People's Democratic Republic
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
خاك دو عالم بر سرت
نوشین
Lao People's Democratic Republic
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
منم بعد از تولد پسرم شرایط خوبی نداشتم اما الان دوسال كه میگذره شرایط عوض شده و خوشحالم كه خدا این نعمت زیبا رو بهم داده.
اون شرایط بد هم بخاطر افسردگی بعداززایمان هست نه بخاطر یك نوزاد بی گناه ومعصوم. شرم برتو
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
این بنده خدا افسردگی بعد از زایمان گرفته چیزی كه اكثر خانوم های ایرانی درگیرش میشن و متاسفانه به خاطر بی توجهی مسئولان مربوطه كارشون به اینجا میكشه
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
چه ربطی به مسئولان داره عزیز من؟؟ افسردگی گرفته دلیل نمیشه هر كاری بكنه
میترا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
كاملا موافقم در ایران با به دنیا اومدن نوزاد دیگه كسی كار به مادر تازه زایمان كرده نداره تو شرایطی كه تمام كشورای جهان اول مادر و نوزاد رو 3 روز جهت استراحت و معاینات بعد زایمان و اموزشدهای لازم نگه میدارن.
نوذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
از شیرازی جماعت بعیده همچین كاری!! مطمئنید از شهر دیگه ای نیومده بوده شیراز؟
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
همه شهرها انسان وبدوخوب داره مگه همین چندوقت پیش با تبرتو همین شهرشیراز جوان مردم روجلوی چشم زن باردارش به قتل نرسوندن این بنده خداهم حتما افسردگی بعداززایمان داشته خیلی وحشتتاكه من خودم این بیماری روداشتم باید حتمایكنفر پیشت باشه تاو قتی حالت خوب میشه ازبچت مراقبت كنه
آمنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
من خودم یك زن كارمند هستم .حدود 4سال پیش وقتی وضع حمل كردم در آستانه جدایی از شوهرم بودم (به دلیل اینكه شوهرم به مواد مخدر اعتیاد شدیدی داشت)در آن زمان هم هنوز سر كار نرفته بودم وقتی فرزندم به دنیا آمد تمام فامیل و آشنایان به من میگفتند كه بچه ات را بنداز گردن شوهر یا خانواده اش و خودت را راحت كن ولی من اصلا حتی یك ثانیه نمی توانستم چنین كاری كنم و بعد از آن با هر زجر و مصیبتی كه شده بود سعی كردم فرزندم را به بهترین شكل بزرگ و تربیت كنم.
نمی دونم چرا این زن اینكارو كرده با با به خدا حیوانات هم حس محبت و عاطفی به فرزندانشون دارن
ناصر ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
ما به كجا داریم میرویم خدایا اسم مادر رو میشه رو این گذاشت.
آریایی
Netherlands
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
شوماهایی كه دارید لطف میكنید نظراتتون رو میفرمایید
ولی بعضیا به جای حكم صادر كردن و لعن و نفرین كردن نظر بدهند نظر بدهند نظر بدهند
بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
نظر ما لعن و نفرینه بجز این چی میتونیم بگیم در مورد این خونخوار
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
فقط و فقط یك روانی میتونه جگرگوشه اش را به قتل برساند ما داریم به جایی میریم كه باید الزام به مراجعه مراكزمشاوره بر تایید یا عدم تایید سلامت روحی و روانی زوجین در راس امور قرار بگیرد برای قبل از اجازه عقد قرار بگیرد. برای پیشگیری باید علاج واقعه قبل از وقوع كرد 90 درصد خانمها بعد از زایمان دچار افسردگی میشوند ودوره گذار از افسردگی را با كمك های روحی و روانی اطرافیان طی میكنند در این مرحله اصلی ترین وظیفه برعهده همسر است . افسردگی در مادری كه مشكل روحی و روانی دارد شدت بیشتری دارد و مشكلات این چنینی به بار می آورد .باید قبل از ازدواج حتما برای اجازه عقد تاییدیه مراكز مشاوره را اجباری كرد متاسفانه درحین طلاق مراكز مشاوره باید وارد عمل شوند درحالیكه خیلی خیلی بهتر هست قبل از ازدواج نظر مراكز مشاوره الزامی شود.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
این مادر هیچ تقصیری نداره.دچار افسردگی بعد از زایمان شده احتمالا از طرف همسرش هم مورد بی مهری قرار گرفته كه وضعیتش بدتر شده و دست به همچین كاری زده.علاج این بیماری توجه و محبت مرد به همسرش هست كه متاسفانه در كشور ما برعكسه.وقتی بچه به دنیا میاد اگر مرد محبتی هم داشته باشه به بچه هست نه به همسرش.جام جم عزیز شما كه خبر رو میزنی لطفا در مورد علتها و درمانش هم اطلاع رسانی كن.افسردگی بعد از زایمان خیلی مهمه و متاسفانه در موردش اموزش رسانه ای داده نمیشه.
بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
همه مشكل دارن ولی این دلیل نمیشه كه به بدترین شكل ممكن عمل كنیم. مگه آدم میتونه به هر بهانه ای پاره تن خودشو بكشه؟ این عمل از حیوانات هم ندیدیم
روانشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
همانطور كه آزمایش اعتیاد اجباری شده و خطا در آن به كرار دیده میشود. گاها بعد از ازدواج زوجین متوجه اعتیاد همسرشان میشوند و به مراكز مشاوره پناه می آورند كه این آقا آزمایش اعتیاد را رفت چرا نشان نداد معتاد است درحالیكه هر روانشناسی با دیدن رنگ چشمها و رنگ پوست طرف مقابل یا با یك نگاه به چشم طرف كاملا متوجه میشود طرف اعتیاد دارد یا ندارد. به نظرم وارد بحرانی شده ایم كه نیاز مبرم این است كه زوجین قبل از ازدواج ملزم به حداقل چهار تا پنج جلسه اگر لازم باشد تا ده جلسه مشاوره زیر نظرمراكزی كه كارشناس ارشد یا دكتری روانشناسی دارند. تایید مركز مشاوره برای صحت سلامت روحی و روانی زوجین الزامی شود. و درصورت تایید مهارتهای لازم برای برخورد زوجین با خانواده های طرف مقابل به آنها آموزش داده شود. یقیننا مراكزمشاوره ای در هر استان میتوانند اعلام آمادگی خود را به بهزیستی اعلام نمایند به منظور كاهش جرم و جرائم كارخداپسندانه برای زوجین در آستانه ازدواج انجام دهند و پرونده های مشاوره ای قبل از ازدواج برای تایید یا عدم تایید سلامت روحی و روانی را به صورت رایگان انجام دهند .
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
واقعا ناراحت شدم ولی این افسردگی در همه زنان بعد از زایمان هست یكی از فامیل های ما در هلند زندگی میكنه میگفت تا ده روز اجباری یك پرستار در نگهداری نوزاد به مادر كمك میكنه دو فرزند داشت و در هر دو مورد پرستار براش فرستاده بودن نصف هزینه از طرف دولت نصف بر عهده والدین پس به مسئولین مربوطه
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
مقصرمادرنیست مقصربعضیازمردهاهستندكه بعداززایمان خانمشان بدنبال كثافت كاری وخلاف خودشون میروندومادردچاربیماری افسردگی میشودتف به غیرت همچین مردهایی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
... داری یك قاتل كثیف رو توجیه می كنی؟
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۰
۰
منم بعد زایمانم به شدت افسرده شدم و این افسردگی یه سال طول كشید .گاهی دلم میخواست خودم را بكشم گاهی همسرم را.اما خدا بهم رحم كرد كه دست به عمل پشیمون كننده ای نزدم

نیازمندی ها